9. marraskuuta 2013

Morsiamen isä

Isänpäivän kolkuttaessa ovella, ajattelin että,
 nyt olisi hyvä aika esitellä tarkemmin oma yritelmäni
 pyytää isää saattaamaan mut "alttarille".

Father of the Bride - I loved her first

Father of the Bride - I will always be your little girl

Huomenna isä saa pikkupaketin joka sisältää 
jommat kummat kalvosinnapit, mutta kummat?
Andy on sitä mieltä että nuo "I loved her first"-napit on paremmat 
ja tavallaan mä oon samaa mieltä, mutta...
Mä tarviin teidän apua!.
Eli, kummat itse antaisit?

Kalvosinnappien lisäksi isälle lähtee kortti johon tulee lukemaan
seuraava juustonen runon pätkä:

"Mikään ei sitä korvata voisi 
jos silloin kun häämarssi soisi 
kulkisit vierelläni matkan sen
joka johtaa luokse elämäni Rakkauden."

Jep. Aika juustonen, mutta tällä mennään.
Kaikessa siirappisuudessaan tää runo kuitenkin
 saa mut joka kertaa nieleskelemään.
Järkyttävää.
Aionkin antaa sekä kalvosinnapit ja kortin isälle niin että,
 se saa avata ne ihan yksinään.
Mä en voi voi olla paikalla kun se avaa niitä.
Muuten menee ihan nyyhkyttelyks ja sellasta mä en kestä.


Miten te ootte pyytäneet isiänne saattamaan teitä alttarille?

Laiskaa lauantaita jengi!


7 kommenttia:

  1. Mä sanoisin myös että nuo "I loved her first"-napit on paremmat! Ehdottomasti :) Hih, kaason terkut Turusta!

    VastaaPoista
  2. Mä taas kallistuisin tuohon " I will always be yours little girl" nappeihin, jotenkin vaan tuo teksti <3 Harmi etten itse keksinyt tätä isänpäivä lahjaksi omalle isälleni! :D

    VastaaPoista
  3. Molemmat on ihania :) mä kans laitoin isin ja mun kuvalla olevan kortin jossa oli sama runo, mutta pitempänä versiona ^^

    VastaaPoista
  4. Mä tein kanssa kalvosinnapit omalle ja miehen isälle, tosin samanlaiset kuin Fuksianpunaisia häähaaveita -blogin Hanna. Ja myös mulla sama runo pidempänä versiona :)

    VastaaPoista
  5. Ääneni menee noille toisille napeille :). Minut saattaa alttarille äitini.

    VastaaPoista
  6. Tuo runon pätkä on niin herkkä että kyllä ihan joka kerta täällä kyyneleet tulvii! Miten voi ollakin niin? Itse laitoin isälleni kanssa pienen pyynnön, mutta tuota pätkää en voinut..se oli jopa liian herkkä minulle :')

    VastaaPoista
  7. Onnittelut Wedding Blog 2014 -ehdokkuudesta!
    Blogiasi on ehdotettu vuoden hääblogiksi kategoriassa yksityiset blogit. Tulethan noutamaan ehdokastunnisteesi osoitteesta http://www.lovemedo.fi/artikkelit/wedding-blog-awards-ehdokkaat-julkistettu. Lisättyäsi ehdokastunnisteen blogiisi, linkitä se Love Me Do -sivustolle, jotta lukijasi voivat myöhemmin äänestää blogiasi. Äänestys alkaa 1.12.2013 osoítteessa www.lovemedo.fi. Wedding Blog Awards 2014 järjestää Love Me Do -häätapahtuma.

    VastaaPoista

Sana on vapaa!