8. syyskuuta 2014

Neiti Not-So-Näppärän DIY projekti.

Askartelu ja minä.
Minä ja askartelu.
Ei jatkoon.
Askartelu ei vain ole mun mielestä epämiellyttävää, sotkuista ja turhaa ajanhaaskausta, vaan mä olen siinä myös ihan järjettömän surkea.
Surkeudestani huolimatta, päätin antaa näpertelylle pienen mahdollisuuden, ja nyt kaduttaa asteikoille 1-10 noin seiskan verran.

Hääkenkäni, kajoamattomina.
Viattomina ja suloisina.


Tehtaan näkemys kivoista kengänpohjista.


Vähän maalia, sivellin ja Jannica. Very not so bueno.

Pikkuhiljaa.
Ensimmäinen kenkä valmis.



Ja lopulta molemmat.

Kyllähän nää ihan kivalta näyttää, ei siinä mitään.
Yllätyin itsekin ihan, etten onnistunut kuorruttamaan itseäni, kenkiä ja asuntoamme kauttaaltaan tuolla maalilla!

Mutta olis tietenkin voinut hetkeksi pysähtyä miettimään, että kannattaako kenkien pohjia maalata vesiliukoisella askartelumaalilla?

Inspiraatio ei jää järkeä odottelemaan, se tulee kun sitä huvittaa.

9 kommenttia:

  1. Joo se vesiliukonen ei välttämättä ole toimivin... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ei :D Juhlapaikan lattia ei varmasti kaipaa sinisiä koristuksia osakseen! :D

      Poista
  2. Ihana :D Söpöltä näyttävät toki! Ja sattuuhan näitä ;) Eikös tohon voisi päälle maalata veilä uudelleen kestävämmällä maalilla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No näin mä vähän ajattelin... Josko löytyis esim joku vedenkestävä spraymaali, niin eiköhän näistä vielä kelpo tossut saa :)

      Poista
  3. Katselin kuvat ja ihmettelin, että mikäs näissä nyt on mennyt pieleen. Kivat siniset pohjat. Jotain sinistä siis! Ja sitten luin tuosta vesiliukoisesta maalista. Ihan hyvä veto. :D Saattaapi jäädä lattiaan vähän jälkiä, jos sopivasti sattuu. Tosin vois olla mahdollista vetää päälle jonkinlainen lakkapinta. Kannattaa kysyä askarteluliikkeestä. Tai sitten vetäistä sen uuden vedenkestävän maalin päälle. :)

    VastaaPoista
  4. Ahaha, paras DIY-postaus ikinä!! Olen aivan yhtä kädetön omien askartelu-yrityseni kanssa. :D

    VastaaPoista
  5. Heheh, aikas mahtava DIY! No mutta se inspis kun iskee, niin se on menoa sit! ;)

    VastaaPoista
  6. Inspis on aina inspis! Peukut sille. Terv. DIY morsian!

    VastaaPoista
  7. Mulla ei näy tässä eikä monessa muussakaan postauksessa kuvat! :o

    VastaaPoista

Sana on vapaa!