8. lokakuuta 2013

Kakkua kansalle.

Oon tainnutkin joskus mainita että meidän hääkakku tilataan Gagusta.
Minkälainen kakku sieltä tilataan, on vielä hyvin, hyvin, hyvin epäselvää.
Ideoita on miljoona mutta mitkä niistä on toteutuskelpoisia?
Täytyy varmaan ottaa Gagun poikien kanssa palaveria lähempänä h-hetkeä, niin ne voi palauttaa mut takaisin maan pinnalle...


Isot, suureelliset, korkeat ja koristeelliset kakut näyttävät ihanilta, ainakin omaan silmään.
Ainoa vikahan niissä on se, että jonkun pitäis ne syödäkin.
Ja jos vieraita ei ole kun se kuutisenkymmentä, on kolmensadan hengen 5-kerroksinen jättiläiskakku aika turha.





Eli kakun olisi syytä olla suhteellisen pieni, jotta sitä ei tarvitse heittää älyttömiä määriä roskiin.
Voiko pieni kakku olla kaunis ja näyttävä?
Kai se voi?

Hääparille ja hääkakkua kaipaaville vieraille leikattava peruskakku ja muutama cake pop. Love it!
Pelkkiä cakepopeja hääkakun tilalle? 

Hääkakkua ja kuppikakkuja! Ihania noi raidat ja pilkut!



Cakepopsit mua kutkuttelee mun mieltä ihan suunnattomasti! JA muffinsit!
Ihania pienia muffinseja ja cakepopseja pienen kakun kaveriks.
Pöörfect.
Muffinseja jos tekee mieli niin suosittelen kääntymään Mor Mor cupcakesin puoleen!
Aivan mahtavia luomuksia, nättejä joissa on maku kohillaan!

Mun tekis mieli  myös tilata hääkeksejä dominojen ja jaffakeksien tilalle!
Osaako kukaan vinkata mistä näitä kannattaisi tilata?














Mistä näitä ihanuuksia riittää?
Yritä näistä nyt sitten valita itselles sopivat ja mieluisat tarjoilut...

Minkälaisia ratkaisuja kakkujen, keksien ja muiden herkkujen suhteen te muut ootte valinneet?


3 kommenttia:

  1. Itse haluaisin jonkun tuommoisen korkean ja koristeellisen kakun, mutta kuinka ihmeessä niitä leikataan!? :D Onko siinä jotkut välipohjat siellä ja kerroksittain mennään, vai kuinka?

    Toiseksi olen sitä miettinyt, mitä juhlapaikka tuumaa "omasta" kakusta, koska otetaan pitopalvelu heidän kauttaan.. :/ Mielessä käynyt nuo kuppikakut, mutta en tiedä ollaanko tarpeeksi rohkeita niin normaalista poikkeavaan ratkaisuun! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin oon aina haaveillut korkeasta kakusta, mutta haaveeksi taitaa jäädä... siltikään en aio tyytyä mansikkakermakakkuun vaan aion keksiä jonkun (minkä tahansa! :D) tavan saada unelmien kakku!

      Mä oon myös miettinyt tota kerroskakkujen leikkaamista! Pakkohan siellä on jotain olla välissä!

      Mä luulen että meidän hääkakku koostuu aika vahvasti pienestä (mutta koristeellisesta!) kakusta ja cake popseista ja/tai kuppikakuista :)
      Musta se on hauskasti erilainen ratkaisu perinteisen mansikkakakun tilalla ;)

      Poista
  2. Ulkomaisissa hääohjelmissa noissa mielettömän korkeissa ja ihanissa kakuissa on useampi alin pohja syömäkelvotonta ainesta, tuomassa vaain näköä ja korkeutta (:

    VastaaPoista

Sana on vapaa!