6. lokakuuta 2013

Sekaisin sormuksista!

Rattoisan (krapulaisen) sunnuntain kunniaksi olen selaillut sormuksia. 


Päätin eilen etten aio pitää alkuperäistä kihlasormustani enää ollenkaan. 
Sormuksessa itsessään ei periaatteessa oo mitään vikaa, paitsi että se rikkoo mun ihon jos mun pulleat sormet vähääkään turpoavat tai jos sormuksen alle jää tippakin vettä. Ja jäähän sinne.
Haluaisin kuitenkin jotain sormusta pitää, mutta tuntuu täysin ääliömäiseltä ostaa kallis ja upea kihlasormus jota käyttäisin vain 586 päivää (tänään jäljellä!).


Käytiin eilen katselemassa sormuksia mutta mitään ei kyllä löytynyt. 
Tietenkin pahoitin mieleni ja teki mieli alkaa kiukuttelemaan koska
mä olin ajatellut että se sormus löytyy heti!
Hillitsin kuitenkin kiukkuni ja tänään olenkin kahlannut nettiä läpi löytääkseni täydellisen sormuksen.
Andy sanoi eilen jotain mitä en heti sisäistänyt vaan tajusin vasta oikeastaan äsken.

Mun vihkisormus kasataan kolmesta erillisesta sormuksesta, joten tietenkin otan kihlasormukseksi nyt yhden niistä kolmesta! Ei tarvitse turhaan ostaa kallista eikä halpaa sormusta joka jää kuitenkin korurasian pohjalle!

Vaihtoehto 1

Vaihtoehto 2
Kumpi teistä on parempi?

Mä en muista oonko esitellyt mun vihkisormus(kandidaatteja) aikasemmin, mutta tässä ne on!
Sandbergilta (josta kummatkin kuvat on napattu) nettisivuilta löyty valmiina tällaiset sormusyhdistelmät, jotka on just sitä mitä oon ajatellut!
Mä oon itseasiassa käynyt näitä sormuksia jo Timanttisilla pällistelemässä ja nää on upeat!
Hintakin on aika upea... Niillä kivillä mitkä mä haluaisin toi ylempi pläjäys maksais karvan alta 4000€.
Arvatenkin Andy oli tästä riemuissaan. 

Ja nyt kun mun pitäis sitten sitoutua tähän ja hommata näistä sormuksista yks kihlasormukseks, mä en ookkaan tästä enää niin varma.

Tietenkin ruokin epävarmuuttani selailemalla kaikki mahdolliset nettisivut läpi ja pohtien että oisko toi parempi ja oisko toi parempi.

Päätin ottaa aikalisän ja pärjäillä nyt tällä äidin vanhalla sormuksella.

Psst. Kaikki sormuksia vielä metsästävät morsmaikut! 
Oottehan käyneet kurkkaamassa Panttilainaamon vintage kaupan sormukset? 
Jos ette menkää ihmeessä!

3 kommenttia:

  1. Tää on paras hääblogi mihin oon törmänny! :D Kahlasin koko blogin läpi, ja jään langoille roikkumaan ja odottelemaan jatkoa ;)

    VastaaPoista
  2. Olen kyllä niin samaa mieltä edellisen kommentoijan kanssa! Jään innolla seuraileen jatkoa. Oot oikee lifesaver ku linkkasit ton panttilainaamon sivuston! :'D T: myös vuoden 2015 morsian

    VastaaPoista

Sana on vapaa!