26. lokakuuta 2014

Uusin Häät-lehti

Viime tiistaina postiluukusta kolahti uusin Häät lehti! Olin juuri tullut hammaslääkäristä jossa olin saanut rauhoittavia (ai mikä hammaslääkäripelko?) jotka pistivät pään aika sekaisin. Luin lehden kannesta kanteen heti kun sen hyppysiini sain jonka jälkeen nukahdin muutaman tunnin päiväunille, kiitos rauhottavien. Kappas vaan, herättyäni, en edes muistanu että koko lehti oli tullut, saati että olin lukenut sen. Jossain kohtaa selatessani lehteä tuli aika rajuja deja vu-fiilisiä "mä oon lukenut tän kyllä aikasemminkin?" kunnes muistin, että hamppilääkäri mainitsi rauhoittavien vievän myös lähimuistia ja että olin varmasti lukenut lehden ennen nukahtamistani.
Sainpahan lukea lehden kahteen otteeseen "ekaa kertaa"

Kuten jo aikaisemmin mainitsin, eniten odotin Korpun häistä kertovaa juttua! 
Juttu oli mielestäni loistava, ei kai täydellisistä häistä huonoa juttua saakaan?




Yllätyksekseni lehdestä löytyi myös toisen blogaajan häistä kertova juttu! Aivan huippua!

Vihreästi naimisiin-blogin Mimmen hääjärjestelyjä ja häiden jälkeistä elämää seuranneena, oli ihana päästä lukemaan heidänkin häistään lehdestä! Mä en edes tiennyt että heidän häistään tulee olemaan juttu lehdessä. Mukava yllätys siis!



Oikeista häistä kertovien juttujen lisäksi parhaita juttuja olivat mielestäni 




Tavallaan plussaa mutta toisaalta miinusta annan tästä jutusta


Kiinnostava aihe ja hienosti toteuttu juttu, MUTTA mielestäni budjetit olivat liian lähellä toisiaan.
Olisi ollut kiva nähdä vaikka useampi tällainen kokonaisuus erilaisilla hintalapuilla.
Vasemman puoleisen kokonaisuuden hintalappu oli n. 6500 ja oikean puoleisen n. 5500.
Mutta kuten sanottu, jutun oli mielestäni loistava!
Lisää tällaista!

Mitä mieltä te olitte uusimmasta Häät lehdestä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sana on vapaa!