17. kesäkuuta 2014

Relaa nyt, hyvä nainen.

Joskus, kuten esimerkiksi juuri nyt, tuntuu että hääjutut kaatuvat niskaan. Mitään ei tapahdu, eikä saada aikaiseksi. Ei mulla ole mitään loistavia ideoita mihinkään, eikä päivästä kuitenkaan tule yhtään sellainen kuin olen aina haaveillut. Häihin on vielä 11 kuukautta aikaa, joten silleen mikään rapidopanico ei ole edelleenkään kyseessä. Viimeisen vuoden ajan mä oon saanut näitä "kaikki häihin liittyvä oksettaa ja v*tuttaa"-kohtauksia.
Viimeksi kun tällainen kohtaus iski, blogikin hiljeni joksikin toviksi, ei vaan huvita kirjottaa mitään.
Tällä kertaa sukelsin Pinterestiin. Etsimään hauskuutta.

Kuva.

Kuva.




Kuva
Kuva
Kuva.

Ai mitäkö mä yritän sanoa? No, en oikein tiedä itsekään. Ehkä sitä että ei tää kaikki ehkäpä ole aina aivan niin vakavaa mitä sitä erehtyy luulemaan.
Mitä sitten jos mulla ei ole miljoonaa hyvää ideaa, kun yksi hyvä idea riittää?
Mitä sitten jos en tiedä mitä seuraavaksi pitäisi tehdä, kun kuitenkin tiedän mitä alttarilla vastaan?
Mitä sitten jos häiden suunnittelu hetkittäin ahdistaa, kun ajatusta loppuelämästä vain hymyilyttää.

Ehkä mä yritän sanoa, että relaa nyt hyvä nainen.

2 kommenttia:

  1. Ihan ekaksi on pakko sanoa, että toi eka kuva sai repeämään. :D

    Mutta siis vastauksena pohdintaasi: Näitä tulee. Joskus hääsuunnittelussa uppoaa korviaan myöten siihen ulkoiseen hössötykseen, että melkeinpä hukkaa koko päivän pointin. Koko ajan pitäisi olla tekemässä _jotain_ ja kaiken oltava niin kovin hienoa ja poikkeuksellisen upeaa. Joskus on ihan paikallaan viskata tehtävälistat nurkkaan, laittaa tosi ihanan ällöä musiikkia soimaan, nojata taakse ja ajatella, että "me ollaan menossa naimisiin". Täydelliseen hääpäivään tarvitaan vain kaksi asiaa; sinä ja hän. Se on tarpeeksi, kaikki ja enemmänkin, lupaan sen. :) Niitä "pakollisia juttuja" on teillä aikaa tehdä vielä se 11 kk. Ota siis kunnon tauko itsellesi ja vain fiilistele ihan luvan kanssa.

    VastaaPoista
  2. Repesin myös ekalle kuvalle, ei hitto, pitäiskö toteuttaa :D

    VastaaPoista

Sana on vapaa!