26. marraskuuta 2013

Carkkia vai cakkua ja cocktaileja?

Karkkibuffet.
Namibaari. (yäk)
Ideana musta ihan mukiin menevä, mutta entäs häissä joissa ei oo lapsia?
Joo, itsekin sohvalla istuskellessa saatan latoa kurkusta alas (go morsiusdieetti go!)
kilotolkulla karkkia, mutta silti.


Voisko aikuisten häissä olla kuitenkin jotain pikkusen kohderyhmälle sopivampaa tarjoiltavaa?
Aikasemmin jo oon miettinyt drinkkibaaria, mutta joka kerta kun lähden viemään ajatusta pidemmälle,
 mä käyn pääni sisällä seuraavan keskustelun:

Kuka ne drinkit tekee?
-ai vieraat itse. Juuei,
Joku baarimikko?
-niinku kuka?
Palkkaat jonkun?
-kenet?
No ihan kenet vaan!
-mistä mä tiedän et se on hyvä?
Palkkaat jonkun ammattilaisen!
-ai kenet?
No kenet vaan!
-en.

Ja se siitä.
Rakentavaa keskustelua itseni kanssa.
Jos nyt keksin jonkun järkevän ratkasun tähän, tahdon ehdottomasti jonkun drinkkibaarin meille!




Drinkkibaarin lisäksi, mä haluaisin ehdottomasti jälkiruokabuffetin!
Kymmenittäin erilaisia kuppikakkuja, leivoksia, pikkuleipiä ja jälkiruokia.
Mulle katettais paikka tietenkin suoraan sen jälkiruokabuffetin ääreen.
Noeivais, mutta kyllä. Nauttisin ehdottomasti enemmän erilaisista ihanista jälkiruoista kuin karkeista!






Turbo tiistaita jengi!

2 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Hups. Tuli väärän tilin kautta kommentoitua tuo äskeinen... Heh :)

    Meilläkin on aikuisten juhlat, mutta karkkibuffet on silti tulossa. Vaikka nykyään en itse karkkia oikeastaan syökään, niin varmasti aion häissä siitäkin erikoisuudesta nauttia ja uskoisin että kavereiden keskuudessa myös karkkihiiriä löytyy. Olen ollut häissä jossa oli cocktailbaari ja sen auettua ohjelmanumerona hääpari, kaaso ja bestman sekoittivat muutamat drinksut juhlaväelle. Siellä oli seinällä ohjeet muutamiin drinkkeihin ja vieraat saivat sitten itse niitä myöhemmin tehdä. Toimi ainakin ihan hyvin kyseisissä juhlissa.

    VastaaPoista

Sana on vapaa!