25. marraskuuta 2013

Sormus gallup!

Oli pakko vielä tulla kysymään teidän lukijoiden ja kanssamorsioiden
mielipidettä koskien mun järjettömäksi paisunutta sormus dilemmaa!

Löysin siis unelmien sormuksen Timanttisilta kesällä.
Sormus oli juuri sellainen kun olin suunnittelut, yksinkertainen mutta U-P-E-A!
Hintaa tällä upeudella on myös aika upeasti.
Nimittäin karvan alta kolme tonnia, tai karvan alta neljä tonnia, niillä kivillä jotka mä siihen mielummin haluaisin!


Tässä on siis kolme erillistä sormusta joiden yhteishinnaksi tulee vajaa 3-4 tuhatta.
Kävin City käytävän Timanttisilla ja olin niin tyytyväinen saamaani palveluun! Samaa ei valitettavasti voi sanoa esimerkiksi Itäkeskuksen Timanttisista, josta kävin kuikulemassa uutta kihlasormusta...

No mutta itse ongelmaan.
Mä löysin tänään (työkaverin avustuksella) tällasen samantyyppisen sormuksen, joka makso neljäsosan tosta Sandbergin setistä.


Mitä te ootte mieltä?
Kumpi on kauniimpi?
Kumman itse valitsisit?



Äänestäkää! Auttakaa hullua hädässä!

Vaihtoehto A 1250€ Igorin korusta.

Vaihtoehto B 3000-4000€ Sandbergilta.

8 kommenttia:

  1. B on mielestäni kauniimpi, koska A näyttää mielestäni keskeneräiseltä :D Itse valitsisin B:n =)

    VastaaPoista
  2. Ehdottomasti B. Jos hinta on ainut tekijä, miksi olet katsahtanut vaihtoehto A:ta. Jää harmistus varmasti myöhemmin. Joku joskus sanoi minulle, luota aina siihen mikä oli kahdesta ensiksi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm, mä useinkin vertailen tuotteita, vaikka löytäisin mieleiseni heti. Mistä mä voin tietää että se on paras vaihtoehto jos en tiedä mitä muuta tarjolla? En ikinä pystyisi valitsemaan ensimmäistä kohtaamaani tuotetta, varsinkaan jos kyse o neljän tonnin hankinnasta!

      Poista
  3. Hmm, tulen nyt sekoittamaan pakkaa :D Valitsisin nimittäin mieluummin A:n. Se, että timantteja on vain puolet sormuksen ympärysmitasta, ei juurikaan näy sitä sormessa pidettäessä. Lisäksi pidän enemmän ylemmän sormuksen kantikkuudesta : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuossa B-vaihtoehdossahan ei myöskään timantit mene koko sormuksen ympäri, kuva antaa väärän käsityksen :)

      Mutta tuosta kantikkuudesta pidän kyllä itsekin! :)

      Poista
  4. Olen samaa mieltä Saanan kanssa siitä, että on ehkä turhaa jos timantteja on koko sormen ympärysmitalta tai lähestulkoon ainakin, näkyykö ne sormusta pidettäessä? Näissä sormuksissahan on erilaiset kivien istutukset, mikä tekee ulkonäöstä niin erilaisen... Oletko ajatellut kysyä tarjousta kultasepältä, joka voisi teetättää B:n kaltaisen sormuksen? joskus teettäminen voi tulla halvemmaksi :)

    VastaaPoista
  5. Luota sydämen ääneen! <3 Turku

    VastaaPoista
  6. Laitoitpa pahan!! Molemmassa puolensa, mutta kuvasta pystyy päättelemään, että A sormuksessa timantit ovat hieman koholla? Ja B:ssä ne on kokonaan upotettu? Tällä tulkinnalla päädyn vaihtoehtoon B, koska sileäpintainen voisi olla kätevämpi, kun timantit eivät tartu kiinni! :)

    VastaaPoista

Sana on vapaa!