2. maaliskuuta 2014

Muuten on ihanaa mutta tyhmät ihmiset ärsyttää.

Multa tulee korvista ulos kaikki hääjutut.
Ei omat vaan muiden.
Mun facebookissa ei enää muuta tapahdukaan kun hääjuttuja.
Ja parasta on se, ettei kukaan kenet mä tunnen, ole menossa naimisiin.
/eikuonpasmuttaseeikirjotaikinäfacebookiinmitäänhäistä/
Mä oon liittynyt varmaan jokaikiseen mahdolliseen hääaiheiseen ryhmään facebookissa ja nyt alkaa riittelemään.
Jokainen tietysti tyylillään ja yhteisöllisyys ja tuki on ihanaa ja lässytilää,
mutta kun kysymykset ja keskustelut ryhmissä on alkaneet
(tai ovat aina olleet, mistäpä minä tietäisin)
olemaan aivan käsittämättömän... noh, tyhmiä!

Mä en vaan pysty ymmärtämään maailmaa jossa ihminen jolla ilmiselvästi on internet käytössään, kysyy täysin tuikituntemattomilta ihmisiltä internetissä että
"mistä voi ostaa punaisia kertakäyttömukeja?"

Hei nyt oikeasti.
www.google.fi tarjoaa aikalailla kaikkeen vastauksen kun vaan osaa etsiä!
Jos et kuuklailusta huolimatta löydä vastausta, ymmärrän yskän.M
utta jos et ole selvästikään edes itse yrittänyt ratkaista näinkin visaista pulmaa, niin mun päähän pongahtaa samantien ajatus
"miksi ihmeessä mun pitäisi kertoa sulle vastaus asiaan, jonka aivan helposti saisit itsekin selville"

Näistä jatkuvista urpopostauksista johtuen, mä en oo jaksanut miettiä ainuttakaan hääasiaa koko viikkona.
Ainakaan silleen kovinkaan aktiivisesti!
Taitaa olla meidän häiden kannata parempi että poistun kaikista mahdollisista hääryhmistä tai vähintäänkin estän niiden postausten näkymisen mun omassa uutissyötteessä.

Katotaan jos tämä auttaisi mun kamalaan ahdistukseeni 
ja saisin ens viikolla jopa postattua jotain asiallista.

10 kommenttia:

  1. LoL! :D Joskus kyllä mietin samaa.. Nimittäin ihmettelen miten muutamat ihmiset pärjäävät tosielämässä, sen verran koomisia ovat kysymykset. Mutta kuinka tylsää, jos kaikilla menisi yhtä sujuvasti ja helposti joka juttu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! Oon yrittänyt joskus kääntää nää urpoimmat kysymykset huumoriks, mutta rajansa kaikella! :D

      Poista
  2. Samaa mieltä täälläkin! Mua lähinnä ärsyttää, kun hääryhmissä höpistään ohi aiheiden ja omista henkilökohtaisista asioista. No pääasia kai,että itse tajuaa pitää omat henkilökohtaiset asiat itsellään :> Välillä kyllä itsekin skipattava ryhmien jutut hetkeksi aikaa, jotta jaksaa taas jossain vaiheessa niihin perehtyä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, toi ohi aiheiden postailu on musta ihan järjetöntä! Joku postaa autostaa, toinen talostaa, kolmas lapsestaa ja neljäs hevosestaan. Ja mikään ei liity edes kaukaisesti häihin! Hei ihmiset, te voitte kirjottaa niitä juttujanne sinne omaan statuspäivitykseenne! :D

      Poista
  3. Mie en oo liittynyt muutakuin siihen Häät2014 ryhmään ja siinä pysyn lähinnä viihdytyksen vuoksi. Blokkasin niiden uutisten näkymisen omassa uutisvirrassa heti alkuunsa ja käyn lukemassa tarinoita vain kun on tylsää/kaipaan viihdytystä.
    Mutta en todellakaan ymmärrä niitä typeriä kysymyksiä, mietin ihan samaa, että eikö kukaan osaa enään itse ettiä tietoa ja mihin on hävinnyt maalaisjärki?? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla sama! En myös tajuu sitä yksityiselämän vatvomista mitä siellä harrastetaan. Ja satuhäiden pareja haukutaan suoraan, mut auta armias, jos joku kritisoi tai arvostelee jonkun ryhmäläisen juttuja :D

      Poista
    2. Samaa naureskelin itse! siis toi Satuhäät juttu! Satuhäiden parit on täysin julkista riistaa ja niitä saa pilkata mistä vaan, mutta sit jos ryhmän jollain jäsenellä on esimerkiks joku sama juttu (mistä satuhäät tyyppejä on just pilkattu) kaikki yhteen ääneen henkäilee et uuuh miten upeeta! Yäk! Lopettakaa :D

      Poista
  4. Argh, yhdyn tuskaasi! Mua ärsyttää facebookin hääryhmissä myös se, kun samoja asioita kysytään kerran viikossa. Olisko ihan mahdoton homma scrollailla vähän vanhempiin ketjuihin tai vaikka - oh my god - käyttää hakutoimintoa? ._.

    P.S. Let Me Google That For You on ehkä paras sivu ikinä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, joo! Välillä oonkin miettinyt että linkkaisin niille urpoja kyseleville just ton Let me Google that for You sivun :D En oo kehdannut, koska urpoja kyselevillä morsmaikulla on tapana myös tempasta herneet aika syvälle sieraimeen jos niille erehtyy sanomaan että onpas pöljä kysymys :D

      Poista
  5. Hei ihanaa, että joku muu hajoilee myös :D just sanoin miehelle, että mun on varmaan poistuttava sieltä, kun en kestä kuinka tyhmiä ihmiset on. Kauheaa sanoa näin, mutta en ymmärrä, että tuo käytös jota siellä harjoitetaan palvelis kenenkään tarkoitusta.. Huh!

    VastaaPoista

Sana on vapaa!