27. maaliskuuta 2014

1-vuotis kihlajaispäivä!

Viime vuoden maaliskuussa, 30. päivä tarkalleen ottaen, minä päätin kosaista Andya.
Kaikkihetimullenyt-mieleni ei malttanut odottaa päivääkään
(31.3.13 olisi ollut ehkä numeraalisesti kivempi päivä)
vaan vaati saada toteuttaa kaiken heti!

Kosinta oli hyvin arkinen, tavallaan.
Minä tein ruoka, mikä ei kyllä ole tavallista eikä arkista missään määrin.
En edes muista mitä kysyin, mutta sormukset olin ostanut valmiiksi.
Andy taisi vastata jotain myöntyvää, mutta tarkkoja sanoja en kyllä myöskään muista.
En myöskään polvistunut, enkä pitänyt mitään erikoisia puheita tai mitään muutakaan ihmeellistä.

Vuosi on kulunut ja se on ollut hyvin, arkinen.
Ei mikään ole muuttunut. Ja hyvä niin.
Ei kai ole tarkoituskaan?
Ainoana lisäyksenä on tietenkin tullut tämä hääsekoilu.

30.3. häämöttää tämän viikon loppupuolella, eikä meillä ole minkäänlaisia suunnitelmia juhlistaaksemme tätä päivää.
Joten kysynkin nyt teiltä arvon kanssablogaajat sekä muut lukijat, mitä te haluaisitte tehdä kihlajaispäivänä?
Mitä te olette tehneet kihlajaispäivinä?
Leffa ja syömään-akseli ei houkuttele, mutta ei me kyllä lähdetä mitään benjihyppyjäkään toteuttamaan!
Help us out!


4 kommenttia:

  1. Mun sulhanen oli niinkin kekseliäs, että kosi mun syntymäpäivänä. Mun synttärit on kesällä ja oltiin kivasti siinä reissussa jne. Tavallaan saan siis varmasti juhlallisuuksia kihlapäivänä, mutta toisaalta eroaako ne sitten tavallisesta synttäreiden vietosta. Tai onko MUN synttäreistä tullut nyt meidän yhteinen juhlapäivä? Vähän ehkä aluksi harmittelin, että sulhanen meni kosimaan juuri sinä päivänä eikä vaikka seuraavana, joka olisi ollut monella tapaa täydellinen, mutta eipä sen sulhasen pienessä mielessä ollut varmasti muuta kuin mun ilahduttaminen parhaalla keksimällään synttärilahjalla.

    Mä oon vähän huono neuvomaan tässä, koska meidän synttärit sekä tämä kihlapäivä osuvat kesälle ja ollaan useimmiten silloin lomalla ja ehkä reissussa ja on kesä. Mä saan ainakin sinä päivänä lahjoja ja tehdään varmaan jotain kivaa ja käydään ravintolassa syömässä. Hääpäivän suhteen mä olen sittem enemmän samassa tilanteessa kuin sä kihlajaistesi kanssa... Mitä sitä keksisi talvipäivälle, joka toisinaan saattaa osua keskelle työviikkoakin..? Ehkä teatteri/musikkaali tms. olis kiva, jos ravintola/leffa ei innosta? Harmi kun tämä tulee ensi-iltaan vasta myöhemmin: http://www.savoyteatteri.fi/tapahtuma/A8D8215DFB236915F2AF52ED1156D132/fi/Rock_The_Ballet
    Mä en ole koskaan käynyt baletissa ja tuo voisi olla sellainen, jonne sulhasen saisi suostuteltua mukaan. Ja koska tarkoitus on viettää aikaa puolison kanssa, niin voihan sitä viettää jonkinlaisen turistipäivän kotimaassa, jopa kotikaupungissaan. Mä haluisin lähteä joskus "matkalle" Helsinkiin, vaikka asunkin ihan tässä vieressä. Ajelisin ratikalla ja bongaisin kivan näköisiä ravintoloita ja putiikkeja ja yöpyisin hotellissa ja kävisin turistikohteissa.

    VastaaPoista
  2. Me oltiin tylsiä ja käytiin "vain" hienommassa ravintolassa syömässä :) Tosin se ol pientä arjen luksusta ja sopi meille. Sen jälkeen mentiin kotiin katsomaan jotain telkkarista koirat kainalossa <3

    VastaaPoista
  3. Voi mulla ei olisi kihlapäivälle mitään muuta toiveita, kuin yhdessäoloa ilman kännyköitä ja tietokoneita. Ei tarvitsisi tehdä mitään kummallista, käydä vaikka kävelyllä ja laittaa ruokaa tai hakea sitä jostain, kunhan vaan kerrankin saisi tän kiireisen arjen keskellä olla toisen kanssa, ilman mitään häiriötekijöitä! :)

    VastaaPoista
  4. Mä en muista yhtään teimmekö mitään erityistä. Varmaan kävimme syömässä?

    VastaaPoista

Sana on vapaa!