14. maaliskuuta 2014

Ensimmäinen päiväni prinsessana!

 


"sä oot hiano"
"sun on ihan kuin se prinsessa"
"sä oot ihana"
"ooksä sellanen häätyttö? mä oon kana"
"se on kaunis se koru sun kaulassa"
"miks sä näytät tollaselta?"
"sulla on kruunu sä oot kuningatar"

Tällainen työpäivä tänään.
Ensimmäinen päiväni prinsessana tosin sisälsi aika paljon sellaista aktiviteettia, joita en toivottavasti joudu seuraavan kerran huntua käyttäessäni tekemään, mutta loisto päivä silti!

Meillä oli töissä siis naamiaiskarnevaalit. 
Lapset oli pukeutuneet Darth Vadereiksi ja Hello Kitty prinsessoiksi, 
luonnollisesti minä pukeuduin morsiameksi.
Alunperin halusin olla prinsessa Leia Star Warsista,
mutta Leian tekokuidusta kyhätty puku maksoi sata euroa 
joka ylitti mun kipurajan.
Tämän paljon keskustelua ja kikattelua herättäneen puvun kokonaishinnaksi tuli alle 10 euroa!
Kruunu, huntu ja korus ebaysta ja loput vaatteet omasta vaatekaapista!
Mekkona mulla oli vanha kesämekko joka oli joissain juhlissa kuorrutettu punaviinillä ja sen takia joutunut kylpemään kloriten kanssa, joten se oli sopivasti valkoinen!
Neuletakki ja valkoiset ballerinat myöskin kaapin perukoilta!
Ja voila!
Morsiamen asu oli valmis!

Hauskaa viikonloppua evribadi!

3 kommenttia:

Sana on vapaa!