21. maaliskuuta 2014

Kaasojen mekot!

Juuri kun pääsin voivottelemasta Mennään vaan!-blogin kommenttiosiossa kateellisena sitä,
kuinka en itse tunnu löytävän minkäänlaisia mekkoja kaasoille, 
kävikin niin, että tittidii -täydelliset (ehkäkaijoo) kaasojen mekot ovat nyt löytyneet!
Tai ainakin ne on tilattu ja jopa saapuneet ja tänä viikonloppuna olisi tarkoitus jossain välissä järjestää pieni sovitus Tian kanssa.

Avasin äsken paketin ja ainakin mekkoa hypistellessä kaikki vaikutti vielä hyvältä.
Niin perus negatiivinen ihminen mä kuitenkin olen, että olen aivan vakuuttunut että jotain vikaa niissä mekoissa on. En usko ennen kuin näen, että ne voisi olla täydelliset.

En paljasta mekoista itsestään kuvia, ainakaan vielä, jos ollenkaan.
Jees, olen tylsä.
Mutta tässä suuntaa antavia kuvia:






No ehkä tästä sekamelskasta ei saa mitään selvää ja ehkä hyvä niin.
Mä oon negatiivisyyteni takana kuitenkin super innoissani näistä mekoista ja toivoin niiiiiin paljon että ne olisi sopivat!
Näitä mekkoja on kuitenkin metsästetty jo kohta puoli vuotta.
Mikä on ihan älytön aika, varsinkin jos ottaa huomioon että häihinkin on vielä yli vuosi aikaa!
Tällaisia hulluja me (mä) ollaan.

2 kommenttia:

  1. Ehkä vähän jäi vielä epäselväksi millaiset ne ovat, mutta kaikki kuvien mekot ovat kuitenkin kivoja, joten varmasti ovat myös teidän kaasomekkonne. :) Tykkään erityisesti ylimmän mekon paksuista vaakaraidoista ja toiseksi alimman tummansinisen mekon harsomaisuudesta.

    VastaaPoista

Sana on vapaa!