25. marraskuuta 2013

Wedding Blog Awards!

No tahdon, tahdon-blogi ehdolla Love Me Do- häätapahtuman Wedding Blog Awardseissa!
Äänestys alkaa 1.12, muistakaahan äänestää! :)


Ja tällä ilouutisella onkin hyvä kaivaa tämäkin blogi naftaliinista.
Kouluhommat on pienesti syöneet sekä mua että mun vapaa-aikaa, joten bogin päivittely 
on jäänyt vähän vähemmälle...
Mutta kohta puoleen alkaa olla KAIKKI kouluhommat paketissa ja meikämandoliinin olis tarkoitus valmistua alle kuukauden päästä!

Häähommat ei oo edistyneet ollenkaan, vaikka olin vielä hetki sitten aivan varma että kohta puoleen saan julkistaa meidän juhlatilan.
No can do.
Sekin homma on edelleen ihan levällään.

Muutamia erittäin koomisia tilanteita ollaan naurettu (mä oon nauranut, Andylle)
ihan kippurassa, kun Andyn ja sen BM:ien juhlatamineita saapui rapakon takaa.
Saattaa olla että hieman jouduin uudelleen miettimään tätä kaksilahkeisten pukeutumis asiaa.
Kuvia näistä tilanteista julkaistaa, jos pystyn joku päivä katsomaan niitä kuolematta nauruun!

Nyt mä sukellan kuitenkin jälleen kerran kouluhommien pariin!
Lupaan (yrittää) palata pikaisesti takaisin blogin pariin!

Makoisaa maanantaita jengi!




2 kommenttia:

Sana on vapaa!