5. joulukuuta 2013

Sormuksia ja ihanaa.

Ihana ihana ihana ihana viikonloppu.
Ihana mies, ihana viikonloppu, ihanat koirat, ihana työ, 
ihana sää, ihana päivä, ihana olo, ihana minä,
ihana koti, ihanat ystävät, ihana perhe.
Minkäs sille voi kun kaikki on aina vaan ja ikuisesti niin ihanaa.


Kaikesta ihannuudesta huolimatta, realiteetit on seuraavat:
mennään tänään Andyn kanssa ensimmäistä kertaa sormuskaupoille.
Mä oon noin sataprosenttisen varma että pettymyksiä on luvassa,.
mutta tyylilleni uskollisena aion pitää odotukseni korkealla.

Jos en aivan totaalisesti pety ja menetä hermojani, 
postaan illalla enemmän sormuksen metsästyksestä!
Ja siitä kuinka ihanaa meillä olikaan!
Ja ihanaahan meillä varmasti on!

Ei onneks yhtään ahista.

PS.
Mä sain tänään kutsun yhteen tapahtumaan, josta oon aivan super innoissani! (oikeasti)
Kirjotan aiheesta lähempänä tapahtumaa ja varmasti tapahtuman jälkeen!
Jesjesjes!

Aivan super mega ällöttävän täydellistä torstaita jengi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sana on vapaa!