2. kesäkuuta 2013

Mikä häästressi?

Näin kesän kynnyksellä hääfoorumit täyttyvät stressaavista morsiamista.
Toisilla on vielä paljon tekemättömiä hommia, toisilla kaaso-ongelmia, joku pelkää että jotain on unohtunut.

Hääfoorumeiden iloinen ja intoa puhkuva "katsokaa minkä idean sain"-ilmapiiri vaihtuu hetki hetkeltä enemmän "apua, mä kuolen tähän stressiin, kaikki on pilalla, ei tästä tuu mitään"-tyyliseen kaaokseen.

Tässä on vastaus siihen, miksi mä haluan aloittaa suunnittelun jo nyt.
Mä haluan välttää stressin ja viimehetken upeat, liian myöhään keksityt, ideat.

Mä tahdon nauttia tästä suunnittelusta.
Makoilla auringossa lukien häälehtiä ja teidän blogeja. Rauhassa makustella erilaisia ideoita ja ajatuksia.
Mä tahdon kokeilla ja tutkia erilaisia vaihtoehtoja, löytääkseni parhaan. Ihan kaikessa rauhassa.
Mä tahdon nauttia kaikin mahdollisin tavoin tästä ainoasta kerrasta kun menen naimisiin.

Siksi, suunnittelen jo nyt.
712 päivää aikaa.

2 kommenttia:

  1. Minä aloitin suunnittelun joulukuussa 2011 ja stressi kasvaa päivä päivältä vaikka häihin on aikaa 13 kuukautta! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mäkin oon ehtinyt jo muutaman stressiajatuksen miettimään, mutta sitten päätin etten lähde moiseen.
      Mulla on mahtava tiimi, selkeä päämäärä ja tarkka visio.
      En aio stressata ennen kuin catering menee konkkaan viikkoa ennen häitä tai juhlapaikka palaa maan tasolle.
      en aio uhrata yhtäkään stressiajatusta millekään muulle :D
      Kyllä kaikki sujuu ;)

      Poista

Sana on vapaa!