23. lokakuuta 2013

"Ai mä tilasin tällasenkin" ja muita syitä rakastaa ebayta!

Ebay pakettien läpi käynti, olkaa hyvä!

Aivan ihania tarroja. Näistä mä mainitsinkin jo facebookin puolella!
Ai mihin näitä tarvitaan?
No en minä tiedä, kai se jossain vaiheessa selviää.
Toistakseks mulle riittää että nää on ihania!

Jokaisella prinsessalla pitää olla tiara!
Siitä kuinka prinsessa mä oon, voidaan olla montaa mieltä.
Ja luulenkin että tämä ihanuus pääsee koristamaan mun päätäni useammin kuin vain kerran.
Voisin pitää tätä sellasena siivouskruununa,
Häissä tätä tuskin nähdään.
Talous tämän tilaamisesta kärsi muistaakseni kolme puntaa.
Ei jatkoon, arkikäyttöön sopivat korvikset
joita ei myöskään häissä tulla näkemään (ainakaan mun korvissa).
Talous näistä kärsi yhden punnan verran.

AIDOISTA (aidosta muovista) helmistä tehdyt kaulakoru ja korvikset.
Arkikäytössä jees, mutta ei jatkoon.
Alkuperänen ketju tohon kaulakoruun oli niin järjetön, että nakkasin sen roskiin ja otin korurasiasta hopeisen käyttöön.
Talous näistä kärsi yhden tai kaksi puntaa.

Hauskat rengaskorvikset, mä haluaisin käyttää näitä esim jossain juhlissa,
 mutta epäilen suuresti että jää käyttämättä.
Onneks näistäkään ei talous kärsinyt muutamaa puntaa enempää.



Muutamia (Andy sanois tässä kohtaa et meil on vähän eri käsitys sitä mitä "muutama" tarkottaa)
muitakin juttuja sieltä on tullut, mutta en jaksa alkaa kaikkea esittelemään...
Kenkiä, meikkejä, meikkipusseja, kravatti, hiustarvikkeita, lisää koruja ja vaikka mitä,
mutta ehkä mä yritän pitäytyä edes jollain tasolla hääjutuissa.
Ainoa mikä jäi kuvaamatta on toinen katedraalihuntu joka saapui viime viikolla.
Mulla ei oo hajuakaan missä se on...
Ai miten oon voinut hävittää katedraalipitusen hunnun muutamassa päivässä?
Erittäin helposti, kiitos kysymästä.

Mä unohdin muuten mainita että reilu viikko sitten sunnuntaina meillä tuli Andyn kanssa 6 vuotta
enemmän tai vähemmän yhteistä taivalta täyteen.
Suurien starojen lailla me lähdettiin kaikkea kohua karkuun ja
hypättiin paattiin jolla pääsi niinkin kauas kuin Tallinnaan.

Jaaaaaa, koska tää blogger just päätti lopettaa kaiken kuvien lisäykseen liittyvän yhteistyön niin, mä esittelen kuvat (joita ei kyllä onneks oo ihan hirveesti...) joku toinen kerta!

Hyvää yötä evribadi!

Psst. Arvontahommat alkaa olla pikkuhiljaa selvillä! Stay tuned!





2 kommenttia:

Sana on vapaa!