21. lokakuuta 2013

Jeremyt jalassa alttarille!

Kengät on mun intohimo.
Nuorempana korvasin laadun määrällä ja parhaimmillaan (=pahimmillaan)
mulla oli varmaan yli 100 paria kenkiä.
Onneksi ikä ei tullut tässäkään tapauksessa yksin, vaan nykyään pyrin ostamaan laadultaan kestäviä kenkiä joita oikeasti voi käyttää.



Hääkenkiä en oo ees oikeastaan jaksanut kauheemmin miettiä vielä.
Perinteisiä valkosia avokkaita en halua. 
Kappas vaan, jälleen kerran tiedän tarkalleen mitä en halua.
Jotain erilaista ja ehdottomasti mukavaa.
Miten mä voisin korostaa tätä tarpeeksi.
Mä tahdon ehdottomasti mukavat hääkengät. En halua istua koko iltaa koska jalkoja särkee.
Mä haluan tanssia ja hyppiä ja pomppia ja heittää vaikka kärrynpyörää (no okei, joku tolkku tähänkin) jos siltä tuntuu.

Andyn kenkävalinnasta (mun ehdotus, Andyn "valinta")
mä keksin täydelliset hääkengät itselleni!

Jeremy Scottin Wings Ballerinat.

Nää on niin makeet et oksat pois!
Matalat, ei mitkään blingbling perus hääballerinat 
JA
tsiigatkaa näitä Andylle tulevia kenkiä...
(Jaaaaa nyt kun me alettiin keskustelemaan näistä kengistä niin se ei osanutkaan valita että haluaako mustat, valkoiset vai minkä väriset...)

Valkoset mustilla aksenteilla

Mustat valkosilla aksenteilla


Kokonaan valkoset
Mustat kiiltävät

Matta mustat

Ja sit ne sanoo että naiset on hankalia....
Andyn jahkailusta huolimatta,
nää on musta niin makeet kengät että pakkohan nää jalassa on tehdä jotain ainutlaatuista
ja paukauttaa naimisiin!


Minkälaisia hääpopoja teille tulee?
Osaisko joku auttaa Andya valitsemaan? Mitkä näistä on just sun suosikit?

3 kommenttia:

  1. kengät on kyllä hauskoja kaikki, erilaisia mutta en usko, että puku istuu kovin hyvin noiden kanssa. Lahkeet saattaa mennä rumasti. Mut kokeilemallahan se selviää :)

    VastaaPoista
  2. Totta, tätä mä itsekin mietin aikasemmin, mutta tulin tulokseen etten anna sen häiritä ainakaan itseäni :)
    Mitä kapeampi se lahje on, niin sitä helpompi se on asetella siihen :)

    VastaaPoista
  3. Aika makea idea! Ihanaa, että sulhotkin uskaltavat ilmaista itseään häätyylissään. :) Omat suosikit taitaa olla nuo mattamustat!

    VastaaPoista

Sana on vapaa!