29. tammikuuta 2014

O hoi captain!

Väriteeman lisäksi mä oon hetken aikaa miettinyt jotain muuta teema meidän häille.
Joku muoto tai muu hauska teema.
Sydämiä mä en halua, missään muodossa!
Ainoa sydän esine joka meillä on kotona,
on Brasiliasta kotiin kannettu kultainen rautalangasta 
väännetty hökötys jossa lukee Andy <3 Jannica.
Ja sillekin me naureskellaan tänä päivänä, kun se on niin järkyttävä.


Kun mä kävin kiertelmässä yks viikko juhlatiloja,
sain inspiraation yhdestä tosi kauniista (ja tällä hetkellä parhaasta!)
juhlatilasta.
Mä haluan merihenkiset häät.
Ensimmäiseksi ajattelin että
"no niin, kivat lasten kutsut missä on paperilautaisia ja silmälappuja kaikille"
kunnes sukelsin Pinterestiin.

Kuva
Kuva
Pinterest
Pinterest
Pinterest
DIY homma johon minäkin ehkä pystyisin!
Pinterest
Pinterest
Pinterest
Pinterest
Kuva

Mä luulen että meri-teema on tullut jäädäkseen!
Mitä ootte mieltä?


2 kommenttia:

  1. Mustakin sydämet on niin... No. Mutta näyttääpä tuo teema hienolta! WAU!

    VastaaPoista
  2. Paras teema ikinä! T.Teema ja hääpaikka -kaima ;) Sulla on hyvä maku!

    VastaaPoista

Sana on vapaa!