12. tammikuuta 2014

Asusteita, kaikkea vai ei mitään?

Tilasin ebaysta hunnun. 
Hulluuspäissäni ajattelin että,
 no tilaan nyt kun halvalla sain ja tietenkin mä nyt haluan häissäni huntua käyttää!
Aiotko sinä käyttää huntua, millaista?
Jotain perinteistä vai kenties jotain omaperäisempää?


Haluanko?
En usko, tai tiedä.
Hunnut on musta hirveän ristiriitaisia.
En ajatellut istua koko hääjuhlaa läpi huntu päästäni roikkuen, joten miksi ylipäätään vaivautua?
Mutta toisaalta, toiset hunnut on NIIIIIN kauniita, että ajatus niiden pitämisestä edes hetken aikaa, kutkuttaa.
En kuole jos en löydä täydellistä huntua, mutta jos sellaisen löydän, käytän sitä mielelläni.

Häälaukun sain tuliaisiksi kukkaistytöltä Marokosta.
Laukku itsessään oli (toivottavasti :D) vitsi,
mutta se sai mut miettimään.
Haluanko mä häälaukkua?
Teenkö mä sillä mitään?
Onhan ne kauniita ja ihania, mutta onko siitä mitään iloa,
 jos se laukku makaa koko juhlan ajan pöydällä?
Mites te lukijat?
Aiotko sinä hommata häälaukun?
Jos aiot, niin miksi?


Haha, bongasin tän laukun Pinterestistä, joku myy tätä Etsyssä
30 dollarilla, mulla on tällanen täysin samanlainen! :D
Oon ostanut sen Pariisista, kirpputorilta, ja taisin maksaa tästä 2 euroa :P

Käsineitä en halua, en edes ole miettinyt koko asiaa, koska asia on niin päivän selvä.
Äidin häissä mulla oli sellaiset pitsiset sormikkaan, aivan järkyttävät. 
Mulla on ne edelleen tallella, jostain käsittämättömästä syystä.
Hansikkaat ovat ehkä menettäneet viime vuosi(kymmeninä?) suosiotaan.
Aiotko sinä käyttää häissäsi hansikkaita?


Hiuskoristeen mä haluaisin ehdottomasti, mutta minkälaisen?
Ei hajuakaan,
pitäis varmaan ensin tietää että minkälaisen kampauksen sitä itselleen tahtoo.
Minkälaisen ratkaisun sinä tein?
Löysitkö täydellisen hiuskoristeen, jonka ympärille kampaus rakennettiin
vai harkitsitko ensin kampauksen ja etsit siihen sitten täydellisen hiuskorun?



Hääasusteita voi rakentaa niin monenlaisia kokonaisuuksia!
Valinnan varaa on riittämiin ja hyvä niin!
Toisaalta oma pieni pää menee ihan sykkyrälle.
Miten sinä valitsit omat hääasusteesi?
Tiesitkö heti mitä halusit ja mitä et?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sana on vapaa!