21. huhtikuuta 2014

Vihkiminen meren rannalla.

Nyt kun juhlapaikkakin on selvillä, olen yrittänyt kuumeisesti miettiä ulkovihkimisen todellista toteutustapaa. Ja sehän se vasta hauskaa onkin ollut.
Juhlapaikan sisätilat on valitettavasti niin rajalliset, että en usko että sateen sattuessa sisävihkimistä voidaan toteuttaa.
Tämähän tietenkin tuo hymyn ja auvon tämän morsiamen sieluun. Mitä jos oikeasti sataakin? Jätetään vihkiminen pois ja alotetaan vaan bailaaminen heti?
Juuei.


Kuva on tietnekin aivan hanurista ja otettu vielä kaiken kukkuraksi talvella, mutta onneksi internetin ihmeellisestä maailmasta löytyi joku ihana joka on kuvannut paikkaa kesällä ja vähän fiksummasta kulmasta:

Kuva täältä.
Juhlapaikka on siis aivan meren rannalla ja tuo vihkimispaikaksi suunnittelemani spotti on tuon kallion päällä, mielestäni aivan täydellisessa kohdassa. Paitsi tietenkin jos sataa.
Kalliolle on vähän surkea edes yrittää mitään telttoja kyhäillä ja yleensä meren rannalla tuulee jonkun verran, joten vaikka teltat saataisiinkin pystyyn, ne tuskin kovinkaan kauaa pystyssä pysyisivät.

Aion kuitenkin, tästä kaikesta huolimatta, suunnitella vihkimisen tuohon pihalle.
Jos hääpäivänä sitten sataakin, niin eihän sille mitään voi.
Turha sitä on etukäteen murehtia ja vatvoa.

Koska vihkiminen tapahtuu juhlapaikalla, mä ajattelin panostaa vihkimisen koristeluun, edes jollain tasolla, mutta en tiedä kyllä millä. 
Pää lyö ihan tyhjää, mistä syystä sukelsinkin pinterestiin inspiroitumaan!
Musta olis ihana jos tuo laituri tuolla juhlapaikalla olisi vähän isompi
ja voitaisiin järjestää vihkiminen siinä!
Mutta ei.


Voisko joku selittää mulle miten näitä olis tarkoitus tehdä
ilman että ne menee aivan muussiks?!


Kaaria tai muutakaan hörhellystä mä en kuitenkaan tuohon ulos tahdo.
Lyhtyjä ja kynttilöitä, joiden valo ei kuitenkaan näy, koska vihkiminen on päivällä
-mutta mitä muuta?

Mun pää lyö aivan tyhjää, en keksi mitään, mutta onneks mulla on teidät,
miten te koristelisitte ulkovihkimistä?

1 kommentti:

  1. Ootko sä yrittänyt tehdä noita lankapalloja jo eli onko joku metodi jo epäonnistunut vai ihanko alusta alkaen tarvitsisit ohjeita..? Mä meinasin, että tekisin sellaisia myös jossain vaiheessa, ehkä nyt kun kelit on paremmat ja voisin virittää niille kuivumistelineen ulos. Mä tulin joskus ostaneeksi kangaskovetusmönjää Sinellistä, mutta sellaisen liisterin voi itsekin sekoittaa. Eihän noihin tarvitse kuin lankaa, pitsiä tai ohutta kangasta + jotain jolla kovettaa kankaan + jotain jonka avulla kovettaa kankaan oikean malliseksi (tässä tapauksessa paras olis varmasti ilmapallo).

    VastaaPoista

Sana on vapaa!