15. huhtikuuta 2013

2 vuotta ja 1 kuukausi. 759 päivää. 25 kuukautta.

...aikaa häihin.

Eli nyt on todella hyvä ja lähes tulkoon viimeinen hetki alottaa tää blogi.
Minkäänlaisia konkreettisia valmisteluja häiden suhteen ei ole tehty. Eikä tehdä yli puoleen vuoteen.

Ihan ensimmäisenä mä haluan varata juhlapaikan ja se onkin todella helppoa kun kaikki paikat jotka ei maksa 2000€ näyttää ihan kaameilta huusseilta.
Mulla ei oikeastaan oo kovinkaan paljon vaatimuksia sille juhlapaikalle.

HAHAHHA.

No onhan mulla.
Mä haluan että se on nätti, mielellään yksinkertanen ja VAALEA tila jossa olis avaraa. Ei monta pientä huonetta sikin sokin niinku jossain labyrintissa. Sen lisäks mä haluan että siellä sais olla mielelläään "niin pitkään kun jaksaa". Ei siis mitään "juhlatila pitää olla siivottu klo 00.00 mennessä".
Ideaaleinta olis jos se olis jossain meren lähellä.
Ainiin -se ei sais maksaa ihan tolkuttomasti.

Tällä hetkellä mun hinta-laatu asteikoilla kärjessä on Espoon VPK joka on sijainniltaan aivan väärässä paikassa ja ulkoisesti rakennus ei kovinkaan esteettinen. Toisaalta hinta ei päätä huimaa ja sisältä se on ihan nätti.

Onneks mulla ei oo mikään kiire TÄMÄNKÄÄN asian kanssa. Voin rauhassa miettiä, pohtia, vatvoa, käännellä ja väännellä, muuttaa mieltä kolmekymmentä kertaa ja palata ensimmäiseen vaihtoehtoon.

Yritin muuten vähän nyt kasailla tätä blogia jonkun näköseks. Ja siis joltainhan tää nyt näyttääkin. Ei välttämättä kovin hyvältä, mutta en mä niin väittänytkään. Hiljaa hyvää tulee ja läpätiläpätilässynlää.

-Jannica



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sana on vapaa!