19. huhtikuuta 2013

Terveiset kaasolta part. 2!

Sain just Jennalta sen kirjoittaman pätkän samasta aiheesta!
Ei voi muuta sanoa kun että mulla on Maailman Parhaat Kaasot!

Sen pidempiä jaarittelematta, tässä Jennan kuvaus meistä, häistä ja niiden suunnittelemisesta:

Jannica, ihastuttava isosiskoni menee naimisiin! Kun sain kuulla tämän ilouutisen, hypin ilosta ja kiljahdin ehkä muutamankin kerran. Toi Jannica on ollut mulle sellainen salainen esikuva, kun se on aina vaan niin cool. Olin (ja olen toki edelleenkin) onnellinen sen puolesta kun löysi itselleen niin sopivan miehen kenen kanssa olla ikuisesti. Jannica ja Antti ovat onneksi itsekin huomanneet, että he vain kuuluvat yhteen.
Isosisko on aina isosisko, ja vaikka se huijasi multa parhaat GoGot muksuna, niin se on kuitenkin pelastanut mun hengen. Siis oikeesti pelastanut. Jannica on aina jakanut elämänohjeita, ja näyttänyt että kaikesta selviää. Jos ei muuten, niin ainakin punaviinin voimalla!
Hetkeäkään en epäröinyt, on ihan mielettömän suuri kunnia olla kaasona rakkaalle siskolleni. Kuten Tia (toinen kaaso - joka muuten on todella hyvä tyyppi) jo sanoikin, tiedän että järjestelyt sujuvat hienosti, ollaan me vaan niin tehokas ja hyvä tiimi  Eiköhän me saada hienot häät järjestettyä!

Mulla on maailman paras Paras ystävä ja maailman paras Paras sisko. Parhaat kaasot!

Kattokaa vaikka! Huippu tyyppejä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sana on vapaa!