16. huhtikuuta 2013

Paljon mietteitä mekoista.

Selailin mekkoja kaasoille. Onneks mun kummatkin kaasot on olleet ihan suostuvaisia mun ehdotuksiin ja ovat itsekin ehdotelleet upeita mekkoja. Tia ehdotti että tilataan mekot ebaysta, mikä on musta loistava idea!
Mä oon itse sitä mieltä että jos mä "vaadin" kaasoilleni jotain tietyn tyyppisiä/värisiä/mallisia mekkoja, niin on mun tehtävä myös kustantaa ne.

Kuva: someecards.com

Tääkin on aihe joka jakaa mielipiteitä, enkä kyllä ymmärrä aivan että miksi?
Musta on aika selkeää ettei morsian voi velvoittaa kaasojaan (joiden tehtävänä on auttaa ja tukea morsianta hääjärjestelyissä ja hääpäivänä, EI maksaa häiden kustannuksia!) maksamaan mekkoja joita ne ei välttämättä itse koskaan ostais.
Tietenkin tilanne jossa morsian maksaa kaasojen puvut, vaatii kaasoilta myös sitä että he osaavat ottaa huomioon morsiamen toiveet. Jos morsian maksaa kaason puvun niin sillon morsian myös mielestäni päättää minkälainen puku hommataan.
Ja tervettä järkeä, jos puku ei istu, näyttää aivan järkyttävältä tai ei muuten vaan sovi kaasolle, voi tästäkin varmasti diplomaattisesti neuvotella morsiamen kanssa. Tuskin kukaan morsmaikku tahtoo kaasojensa tuntevan olonsa epämukavaksi..?

Kuva: someecards.com

Keskustelin tästä aiheesta itseasiassa työkaverini kanssa vähän aikaa sitten. Näytin muutamia pukuja mitä oltiin kaasojen kanssa mietitty. Mainitsin jotain edullisesta hinnasta, mikä siis sopi minulle erittäin hyvin, koska joudun kaksi pukua ostamaan.
Työkaveri kysyi että aijaa, aiot ostaa kaasoille puvut? Jääkö ne sit niille häiden jälkeen?
No totta kai. Mitäpä mä niillä tekisin?
Seuraava kysymys huvitti mua suuresti... "ootteko kattonu ne sit niin että kaasoilla on käyttöä niille häiden jälkeen?"
NO EI OLLA! :D Suoraan sanottu mulle on aika yks lysti onko niillä enää häiden jälkeen käyttöä.
Joo, mä oon kamala.
Ps. kielsin myös mun kaasoja leikkaamasta hiuksia lyhyiks tai tulemaan raskaaksi ennen mun häitä.
Jep, niin kamala mä oon!

-Jannica

3 kommenttia:

  1. Heips! Täällä uusi lukija sulle! :) Meille on myös tulossa häät kesällä 2015, joten ihan sen perusteella sut löysin! ;)

    Meillä ei vielä ole kamalan pitkällä nuo suunnitelmat, mutta itsekseni olen miettinyt juuri tuota kaasojen vaatetusta! Kovasti pohdin juuri sitä ostammeko me kaasojen mekot, ostavatko he ne itse vai voisivatko ne olla vuokrapukuja.. Tarvii vissiin vähän kysellä naimisissa olevilta kavereilta, mikä heidän ratkaisu on ollut! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva saada uusia lukijoita! :)
      Mä oon jo alottanut suunnittelut ja hankinnat, kun oon niin malttamaton :D
      Mies ei todellakaan oo tässä höyryymisessä vielä mukana, mutta onneks on kaasot!

      Suomessa mekkojen vuokraaminen on niin kallista, että samalla rahalla ostaa mekon omaksi! Mäkin nimittäin mietin vuokraamista ja vaikka mitä vaihtoehtoja.
      Tultiin yhdessä tyttöjen kanssa tulokseen että tilataan niiden mekot kiinasta :D
      alle satasella saa aivan ihania mekkoja! Tietenkin kannattaa varautua siihen ettei mekko kolkuttele ovella heti seuraavalla viikolla ja ettei laatu ole sama kun jos ostais monen sadan euron suomimekon. Mutta itse oon ajatellut että kaasoille tulee suhteellisen yksinkertaiset mekot, joten eiköhän ne siellä kiinassa osaa sellaset väkertää :)

      Onneks meillä on tässä vielä aikaa miettiä ;)

      Poista
  2. Ite en oo yhtään kelannut sitä et morsiusneidoilla/kaasoilla pitäs olla samanlaiset tai edes samantyyppiset puvut koska mulla ei ikimaailmassa olis rahaa kustantaa sellaisia heille :o Apua onko ihan törkeetä jos kaikki on erivärisissä? En oo miettiny selvästi kauheen pitkälle asiaa vielä :D

    VastaaPoista

Sana on vapaa!