21. huhtikuuta 2013

The hääpuku.

Häihin on aikaa enää vaivaiset 754 päivää joten kiirettä pukkaa!
Ha-ha-ha.

No vaikka häihin onkin yli kaks vuotta aikaa, oon mä jo ehtinyt miettimään lähes tulkoon joka ikistä pientä yksityiskohtaa. Ja kun mä sanon miettimään, mä en tarkoita että olisin ohimennen tuhlannut ajatuksen tai pari aiheelle, vaan mä oon ihan aidosti pohtinut ja punninnut jokaista yksityiskohtaa.
Mutta tää nyt varmasti juontaa juurensa siihen että mä oon suunnitellut näitä häitä varmaan about siitä lähtien ku Antin kanssa alettiin seurustelemaan.
Sen lisäks mä oon aina tykännyt häistä. Niiden suunnittelusta, niistä puhumisesta ja niissä olemisesta.
Kaikesta häihin liittyvästä.

Ainoa mistä en vieläkää oo oikein saanut minkäänlaista otetta, on hääpuku.
Mä tiedän kyllä mitä en todellakaan halua.
Mä en halua halterneck-pukua.
Mä en halua pukua jossa on värejä. (esim. punanen, musta, sininen ym.)
Mä en halua pukua jossa ei tapahdu mitään.
Enkä pukua jossa tapahtuu KAIKKEA.

Mutta siitä huolimatta että mä tiedän mitä en halua, se ei valitettavasti tarkota että mä tietäisin mitä mä haluan.
Pöytäkoristeet, kutsut, kukat, kaasojen puvut, väriteema ja Antin puku; kaikista mulla on ollut heti aika vahva käsitys mitä mä haluan.

Hääpuvusta mä en osaa sanoa juuta enkä jaata.
Tietenkin mulla on tietyn tyyppisiä pukuja mitä katson aina tarkemmin. Johtuen ihan jo siitä että tiedän mitä en halua.
Mulla kaks aika vahvaa kilpailijaa mitä tulee malleihin. Helpokshan tästä tekee sen että ne on ku yö ja päivä.

Tässä on siis vaihtoehto (malli) numero yksi. Yksinkertanen ja simppeli olkaimeton yläosa jota täydentää mahdottoman iso tylliunelma alaosa. Vessakäyntien ehdoton suosikki! Tää vetoaa muhun olemalla järjetön, uhkea, kaunis ja aivan hullu. Ihan niinku minäkin!

Kuva täältä.


Ja tässä vaihtoehto numero kaksi. Mermaid tyylinen klassinen ja siro hääpuku. Tämähän vaatisi ja tiukan kropan, joka minulta toki löytyy. Ei vain ehkä ihan vielä... Mutta josko sitten lähempänä hääpäivää?

Kuva täältä.
Äsken selaillessani nettiä ja etsiessäni noita esimerkkejä, löysin kyllä puvun jossa yhdistyis periaatteessa nää kumpikin. En vaan osaa sanoa että onks se ihana vai ihan hirveä. 


Kuva täältä.
Mielipiteitä?
Minkälaisia mekkoja te ootte ajatelleet?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sana on vapaa!