13. helmikuuta 2014

Miesten oma viskibaari.



Andy osallistuu häiden suunnitteluun aika vaihtelevalla menestyksellä.
Yleensä sen osallistuminen on lähinnä sellaista ynähtelyä ja murinaa tuolta sohvan nurkasta, 
kun minä esittelen millon mitäkin ideoita.

Tosin pari viikkoa sitten mä sain sydämen tykytyksiä aiheesta.
Joka kerta kun soitin Andylle ja kysyin että mitä se tekee, oli vastaus
"juttelen tässä just X:n kanssa meidän häistä"
O_O
Excuse moi?
Mitä oli?
No mutta se oli onneksi ohimenevää.

Ainoa asia josta oon saanut Andyn oikeasti innostumaan hääjutuissa,
on viskibaari.
Mä haluan ehdottomasti viskibaarin meidän häihin.
Nimi on kuitenkin hieman harhaanjohtava, sillä baari ei olisi baari 
eikä siellä olisi pelkästään viskiä tarjolla.

Kuva täältä.

Tarjolla olisi muutamien viskien lisäksi rommia, giniä, konjakkia sekä vodkaa.
Koska kaikki eivät välttämättä tykkää juoda pelkkää alkoholia itseään,
tulee tarjolle myös tonic-vettä, Coca-Colaa ja ehkä ginger alea.

Kuva täältä.
Kuva täältä.
Kuva täältä.
Kuva täältä.
Kuva täältä.

Tämän tyyppisiä ihania vanhoja lasikarahveja olen onnistunut keräämään jo viitisen kappaletta.
Karahvien lisäksi olen haalinut grogilaseja pareittain.
Tavoitteena on kerätä n. 20 lasia, joten kierrätyskeskukset sekä kirpputorit taitavat pysyä viikottaisilla visiittilistoillani vielä hetken.
Aika haastavaa yrittää löytää hienoja, vanhoja ja parillisia grogilaseja, joiden hinta ei huimaisi päätä.

Viskibaarin seurana olisi tarkoitus järjestää myös jonkinlainen sikaribaari.
Meidän nykyisessä juhlapaikassa olisi täydellinen tila tälle viskibaarille,
josta ei vaan kovin helposti pääse ulos sikarille.
Ehkä me yritetään vaan elää tän asian kanssa.

Kuva täältä.
Kuva täältä.
Kuva täältä.
Kuva täältä.
Kuva täältä.
Kuva täältä

Ja kyllä, viskibaariin saavat "mennä" myös naiset :P
Ei se pelkästään miesten paikka ole!

2 kommenttia:

  1. Mekin mietittiin viskibaaria, mutta päädyttiin ettei toteuteta sitä, kun meille tulee jo drinkkibaari ja karkkibuffet. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meilläkin oli alunperin suunnitelmissa drinkkibaari, mutta mä halusin ehdottomasti viskibaarin, joten vaihdettiin se sitten tähän :)
      Karkkibuffaa meille ei tuu, en usko että kukaan (muu kun minä :D) söisi niitä karkkeja...

      Poista

Sana on vapaa!