20. helmikuuta 2014

Ne, ei niin onnistuneet kihlakuvat!

Viime kesänä me käytiin ottamassa kihlakuvia meidän hyvä ystävän Riikan kanssa.
Valitettavasti kävi kuitenkin niin, että kuvien raakaversion hävisivät bittiavaruuteen,
joten uudet kuvat on jossain vaiheessa käytävä ottamassa.
Tää oikeesti ärsyttää mua, koska mun mielestä ne kuvat onnistu super hyvin!
Itsehän olen erittäin kuvauksellinen ja kamera suorastaan rakastaa minua (JA MINÄ KAMERAA)
mutta tuo rakas tuleva aviomieheni... not so much.
Jos et vielä oo tsekannut meidän kihlakuvia, voit tsekata ne täältä.Yllättäen, kaikki kuvat eivät kuitenkaan onnistuneet aivan nappiin,
ja ajattelinkin nyt jakaa nämä erittäin loistokkaat otokset teidän kanssanne.


Kyllä. Me ollaan aivan sairaan kauniita ihmisiä. Ei tästä nyt vaan pääse mihinkään.
Turha kuitenkaan kysellä mihinkään kuvauksiin, me ollaan myös erittäin kiireisiä, että ei varmasti keritä.
Ja nää ei todellakaan oo ainoat tätä tasoa olevat kuvat! Näitä on lisää, mutta ei makeaa mahan täydeltä! ;)

1 kommentti:

Sana on vapaa!