20. syyskuuta 2014

34 viikkoa ilman suklaakakkua.

Alan pikku hiljaa selvitä suunnattomasta ärsytyksestä ja raivostani ja uskallan avata blogin.
Tästä ärsytyksestä kirjoitan ensi viikolla enemmän, kunhan saan raivoni ensin laantumaan täysin, vielä ei uskalla. Voisi lipsahtaa sammakko jos toinenkin.

Tänään aamulla laitoin kaasolleni Tialle viestin jossa luki "enää 34 viikkoa".
Pikavastauksena tuli viesti "jännittääkö?"
Joo vähän ja ei todellakaan jännitä.

Eniten jännittää että saanko ruoskittua itseäni tarpeeksi lenkille ja osaanko hillitä itseni suklaakakun himoissani?Pari viimeistä viikkoa on mennyt ihan kivasti, mutta ihan kiva ei valitettavasti riitä, kun lähtötilanne on tämä:


Kaivoin salikamatkin naftaalinistä, mutta älkää nyt vaan erehtykö luulemaan, että olisin salille asti vielä ehtinyt. Totuus on kuitenkin se, että pakkohan sinne on mennä. Jos tahtoo löytää itselleen mieluisan hääpuvun ja vielä mahtua siihen.

Minkäänlaista fitness vinkkejä mulla ei ole todellakaan tarjota kenellekään, vaikka elämäni aikana olen onnistunut pudottamaan painoa enemmän kuin suurin osa teistä edes painaa.
Kaiken olen onnistunut aina myös haalimaan takaisin, ja siitä syystä mä aina löydän itseni tästä pisteestä. Pukemassa aina vain pienemmäksi käyviä salikamoja päälleni miettien, että mikähän se kompastuskivi viime kerralla oli?

Katsotaan kuukauden päästä uudelleen, 
josko salikamat olisivat eksyneet kameran edestä ihan salille asti.

4 kommenttia:

  1. Voin suositella lämpimästi raakasuklaata, varsinkin Cocovin levyjä löytyy aika hyvin, ja ovat täysin sokerittomia, ja jopa yllättävän hyvänmakuisia! :) Minulla myös oikein kunnon jojopainoilua takana, ja ihan pari sokerilakkoa on tullut kokeiltua. Tsemppiä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon itseasiassa syönyt noita Cocovin suklaita aiemminkin ja pahimpaan suklaanhimoon ne toimii kyllä hyvin! Mun on myönnettävä, että suklaa ei todellakaan oo mun suurin heikkous, tässä tekstissä se toimii lähinnä mielikuvana kaikelle mahdolliselle herkulle! :D Mutta kiitos vinkistä ja tsemppauksista! <3

      Poista
  2. Hei, samassa veneessä siis ollaan! Ja varmaan muutama muukin ensi kesän morsmaikku.
    Minä ehdin jo salillekkin ja onhan minulla kaaso, joka ruoskii minua siellä ja repii ne suklaakakut käsistäni. :)
    Kyllä me tähän pystytään! Tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä luulen että tuskin ihan kahdestaan ollaan tällaisten projektien parissa! :D Mä onnistuin tänään jopa repäsemään itseni lenkille! Ehkä ensi viikolla jo löydän salille! Tsempit myös sinne!

      Poista

Sana on vapaa!