6. syyskuuta 2014

Soukan venkerhon paviljonki, meidän merellinen juhlatila Espoossa.

Käytiin muutama viikko sitten ihailemassa Andyn kanssa meidän juhlapaikkaa. Andyhän ei siis koskaan aikaisemmin ollut juhlapaikkaa nähnyt, joten ehkä oli ihan paikallaan hänenkin se vihdoin nähdä.
Samalla mä yritin rauhoitella mun hermoja, että kyllä kaikki sinne varmasti mahtuvat. Mulla on ollut hirveä stressi siitä, ettei me saada kaikkea tarpeellista mahtumaan sinne. No eipä ole enää. Oon aivan vakuuttunut, että kaikki mahtuvat tilaan hyvin ja mahdollisesti saattavat jopa viihtyä.
No kukapa ei tällaisessä miljöössä viihtyisi?


Paviljongin takana sijaitseva uimaranta. Toivon todella, ettei kukaan
päätä heittää talviturkkiaan toukokuun 16. päivä täällä.







Mä olisin kovasti halunnut käyttää tätä ihanaa rantadekkiä hyväksi
häissä, mutta en oikeasti tiedä mitä tähän voisi laittaa?
Miesten viski- ja sikaribaarin?

Miniminiminiterassi.

Sisäänkäynti.

Meidän vihkipaikka. Ei paljoa telttoja tohon kalliolle
pystytellä. Sateen sattuessa, PANIKOI!

Paviljonki sisältä.

Tarjoilutilaa. Pientä erimielisyyttä (=vastustusta mun nerokkaille ideoille)
oli havaittavissa, kun keskusteltiin siitä miten tää ruokahomma hoidetaan.
Ehkä jätän tämän asian täysin ammattilaisten haltuun.

Pikkuruinen eteinen, tämä huolestuttaa mua ehkä
pikkasen vieläkin. Mahtuuko tähän mitään?
Pitääkö tähän mahtua jotain?


Paviljonkihan ei oo mikään messuhalli kuten kuvista näkyy, vaan tuollainen pieni ja kompakti tila.
Venekerhon omien sivujen mukaan tilaan mahtuu istuen ruokailemaan 80-90 ihmistä, mutta musta se on aivan liikaa. Meidän ehdoton maksimi vierasmäärälle onkin tästä syystä 60.
Eiköhän me sen verran ihmisiä tänne saada ängettyä.

Mä niiiiiin kuumeisesti odotan It's Still You-blogin Tean ja Jontun hääkuvia!
Heidän häänsä nimittäin juhlittiin muutama viikko sitten juurikin Soukan venekerhon paviljongilla!

6 kommenttia:

  1. Upeella paikalla! Varmaan ihan hyvä idea pitää vierasmäärä pienempänä kuin vuokraajan ilmoittama maksimimäärä, mä ite ainakin kokisin vieraana epämukavaks jos olis tosi ahdasta ja istuttais kun sillit suolassa. Onko tuolla mimmoset tilat tanssia, en osaa hahmottaa kuvista? Jännittää tein puolesta jo ettei vaan satais vihkimisen aikana! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No samaa mä olen miettinyt itse, etten viihtyisi vieraana jos paikka olisi täyteen ahdettu! Onneks meillä vieraslista on siis jo alunperin ollut tarkoitus pitää pienenä :)
      Sataminen jännittää kyllä muakin! Vaikka oonkin jo sataan otteeseen päättänyt että se on maailman turhin asia stressata, kun ei siihen voi vaikuttaa mitenkään :D

      Poista
  2. Aivan mahtava toi miesten (ja miksei myös naisten? ;) viski- ja sikaribaari-idea! Tosta vihkipaikalta saa myös varmaan aivan mahtavia kuvia..toivotaan tosiaan ettei sada ja sun ei tarvitse panikoida :D Paikka on ihanan valoisan ja viihtyisän näköinen. Tulee varmasti upeet häät. Kiva tietää, että tekin järjestätte tälläset "pienemmät" häät.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä huomaan muuten itsekin jatkuvasti sanovani "miesten viskibaari - tai siis että saa sinne naisetkin mennä!" hirveetä syrjintää! :D Taidan opetella sanomaan pelkästään viskibaari!

      Tuon valoisuus oli yksi tärkeimmistä syistä miksi kaupat tämän tilan osalta tuli!
      Valoisuus, hillityt värit ja yksinkertaisuus oli mulle ihan ykkösjuttuja! Onneks tällaisia paikkoja on! :)

      Poista
  3. Ihanan näköinen paikka ja teidän teemalle täydellinen <3 Meidän juhlapaikalle olisi mahtunut alas istumaan n. 80 vierasta ja yläparvellekin vielä parikymmentä, mutta oli mielestäni juuri passelin kokoinen meidän noin 60 vieraalle. Sitten mahtui pieni tanssilattiakin ja jäi myös mukavasti tilaa liikuskella ja seurustella. Siihen vertaamalla voisin siis kuvitella, että tuo teidän juhlapaikka on juuri täydellinen suunnittelemallenne vierasmäärälle

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Itsekin kyllä tykkään tästä koko ajan enemmän :)
      Mä ajattelin itse myös juuri sitä tanssilattiaa, vaikkakin tuolla 60 vieraallakin joudutaan muutamasta pöydästä luopumaan, mutta jos vieraita olis enemmän lähtis niin monelta vieraalta istumapaikka, että se olis musta hölmöä :D

      Poista

Sana on vapaa!