7. toukokuuta 2013

Luopumalla (avio)onneen.

Oli pakko tulla vielä jakamaan tää öoistava juttu AVA:n sivuilta siitä miten luopumalla voi tulla onnellisemmaksi!


Musta tää on hyvä muistilista myös kaikille pariskunnille ja varsinkin häitään suunnitteleville morsioille...

Ensimmäisenä artikkelissa kehotetaan luopumaan tarpeesta olla aina oikeassa. Mahtava neuvo jonka pitäisi periaatteessa olla itsestään selvyys. Ei kukaan voi aina olla oikeassa. Ellei ole aina hiljaa eikä omaa minkäänlaisia mielipiteitä mistään eikä ota kantaa mihinkään.
Tän neuvon noudattamaan oikeasti helpottaa elämää kummasti. Itse oon ainakin aikasemmin ollut aikalailla "aina oikeassa"-ihminen. Antin myötä mä oon joutunut joskus hyvin satunnaisesti (:P) myöntämään olleeni väärässä. Eikä mitään kamalaa oo seurannut, vaikka oonkin ollut väärässä.
On myös helpottava huomata ettei kaikkea tarvitse tietää itse, siinä vieressä on ekstrapari aivolohkoja joissa on myös äärettömät määrät tietoa!





Seuraava neuvo on luopua tarpeesta hallita kaikkea.
Erinomainen neuvo kaikille tuleville rouville!
Kaikkea ei vain yksinkertaisesti voi hallita. Eikä kuulukaan. Eikä ainakaan yksin!
Häät ovat ihana ihana asia, mutta niiden järjestämisestä voi syntyä kamala kaaos ja ahdistus.
Varsinkin jos morsian haalii itselleen järjettömät määrät järjesteltävää ja delegoidessaan tehtäviä stressaa niiden hoitamisesta kuitenkin.
Muistakaamme kaiken kamalan stressin keskellä myös se syy miksi naimisiin ollaan menossa!
Ei niiden hienojen juhlien takia, tai sen upean mekon, vaan rakkauden.
Ei anneta sen riehuvan ja määräilevän häähirvion hävittää niitä ihania naisia  joita me oltiin ennen kosintaa, eihän?




Luovu valittamisesta.
Aivan loistava ohje jokaisen ihmisen elämään. Sanoinko mä just noin?
Taisin sanoa.
Ois kyllä ihanaa jos osais olla valittamatta. Itse syyllistyn tähän ihan liikaa. Mutta mä omassa päässäni ajattelen sen jotenkin niin että oon kuitenkin muuten aika peruspositiivari ja vitsikäs tyyppi että välillä (eli aikalailla koko ajan) mä voin vähän valittaakin!
Oikeasti pitäis lopettaa!

Tässä siis pieni osa näistä mahtavista neuvoista jotka on kaikki listattuna täällä! (kuvat myös AVAn sivuilta)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sana on vapaa!