7. toukokuuta 2013

Tiistai toivoa (ja kukkia) täynnä!

Tai ainakin intoa täynnä!
Kävin tänään IKEAssa hakemassa mahdollisesti häihin tulevia maljakoita mallierän!
Tarkoituksena oli kokeilla vähän että minkä näkösiä asetelmia niillä sais aikaan, mutta valitettavasti matkalla kotiin, mulle tuli niin järkyttävä pissahätä että kukkakauppa jäi välistä...
No huomenna kukkakaupan kautta kotiin ja kokeilemaan!

Kuva täältä.
"Maljakot" on siis IKEAn MJÖD-sarjan laseja. Mutta ne on just täydellisiä mun suunnittelemiin pöytäkoristeisiin. Hinta ei todellakaan päätä huimannut (3,50/6kpl) ainoa mikä mua jäi ihmetyttämään oli ettei näitä löytynyt enää IKEAn nettisivuilta ollenkaan... Oliskohan nää poistumassa valikoimasta? Jos näin on, mun on varmaan pakko käydä näitä rohmuamassa varastoon pari pakettia lisää...

Mä voin onneks kaiken häärojun mikä ei kotiin mahdu säilytykseen viedä mummin&vaarin vintille säilytykseen, niin ei tarvii pelätä että elettäis hääkrääsän keskellä seuraavat kaks vuotta!

Kuva täältä.
Jotain tämän tyyppistä pöytäkoristetta näistä maljakoista olis tarkoitus saada kyhättyä. Kukkien väri on vähän vielä avoin. Valkonen on tietenkin klassinen ja kaunis, mutta onkohan se liian tylsä?
Meillä ei kuitenkaan pöytiin tuu järjettömiä määriä koristeita. Mun mielestä klassisen tyylikäs on parempi kuin pöytä täynnä rojua. Vähän mutta hyvällä maulla- idealla.

Kuva täältä.

Kallat ois musta täydellisiä myös näihin pöytäasetelmiin. Kalla on yks mun lempikukista ja sitä saa myös todella kauniina valkoisen sävynä. Varsinkin näissä pöytäasetelmissa olis etuna jos yks kukka riittäis yhteen maljakkoon ja kallahan on yksinäänkin näyttävä.
Mun omaan kimppuun mä haluaisin myös kalloja, joten oishan se hauska jos kaikkien kukka-asetelmien teemana olis kalla. En mä tiedä onko kukaan muu sellanen että huomaa sellasia yksityiskohtia, mutta musta se olis hauska :P

Kuva täältä.

Tää on nätti, mutta ehkä vähän lian dramaattinen mun makuun. Hauskan erikoinen jota oikeasti voisinkin harkita. Tosin noista sulista tulee mieleen joku burleskitanssija :D


Näitähän sais tiettykin myös meidän teemavärissä ja musta nää näyttää oikeesti hauskoilta! Jotenkin mä oon vaan jumiutunu ajatukseen valkosesta kimpusta. Ehkä tää on ohimenevää....?


Jos nyt kuitenkaan en pääse yli "valkoisen kimpun kaihosta" ja päädyn kallakimppuun, tulee se todennäköisesti näyttämään jokseenkin tältä. Todella yksinkertainen ja simppeli valtikkakimppu.
Heittokimppuahan mulle ei välttämättä tule ollenkaan...
En tiedä haluunko mitään kimpunheittämisleikkejä. Suurin osa mun kavereista on jo naimisissa, ketä sinne tulis edes ottamaan sitä kimppua kiinni? Mun kaasot? :D

Ps. viimesin postaus jonka tein kännykällä näytti aikalailla siltä mitä otsikkokin lupas, mekaselskalta, joten poistin sen. Täytynee vähän harjotella tota mobiiliblogausta!

2 kommenttia:

  1. Kaaso ilmoittautuu vastaanottamaan heittokimpun :DD T. Turku

    VastaaPoista
  2. Nuo pyötäkoristeet missä kelluu kynttilät on aika nätit!! Taidanpa laittaa idean itselleni muistiin ;)

    VastaaPoista

Sana on vapaa!