15. toukokuuta 2013

KUKKIA! Hääkukkia!

Oon jo varmaan aikasemmin maininnutkin etten tahdo esimerkiksi pöytiin järjettömiä määriä koristeita. Yksinkertaista ja kaunista. Ja mielellään sellaista, että häiden jälkeen voin surutta heittää suurimman osan koristeista roskiin, ilman että mun tarvitsee itkeä verta sen takia että ne on maksaneet tonnin. Tai vaihtoehtoisesti yrittää myydä niitä jollekin eteen päin.

Pöytiin tulee siis yksinkertaiset maljakkoasetelmat, joissa on joko itsessään kelluvat kynttilät tai sitten muutama kynttilä joka pöydässä.

Kuva täältä.
Mutta mä haluan myös kukkia muuallekin kuin pelkästään pöytiin. Ovensuihin, lahjapöytään, jälkiruokapöytään, buffetpöytään, vessaan, eteiseen, portaille, JOKA PAIKKAAN!

Kuva täältä.
Tää on ehkäpä hieman yliampuva ei missään määrin meidän budjettiin sopiva järjestely, mutta tää on IHANA!
Jostain käsittämättömästä syystä kukat (niinkun kaikki muukin) on Suomessa aivan järjettömän hintasia.
Siitä huolimatta, mä haluan kukkia niin paljon kun vaan mahdollista! Me säästetään kuitenkin monissa muissa asioissa, joten kyllä kukkiin voi vähän tuhlata!

Löysin netistä idean täydelliseen kimppuun! Mä oon monesti jo ehtinyt miettimään etten tahdo kimppua välttämättä ollenkaan. Meillä ei oo kirkkohäitä eikä välttämättä vihkimistä juhlapaikallakaan, joten missä mä sitä kimppua sitten pidän? Kunnes tajusin...
HÄÄKUVISSA!
Joten pakkohan sellanen on hommata.
Ja jos päädynkin heittämään kimppuni naimattomille neideille (kuten Turun kaasovahvistus jo ehti toivoa) niin tämä yksi ja ainoa kimppu saa ajaa senkin asian. Ei siis erillistä heittokimppua!

Kuva täältä.
Tää on musta upea! Ihanan erilainen, olematta kuitenkaan mauton ja liian outo.
Värit ei tietenkään oo kohdillaan, mutta ajatus on upea. Mulle tämä!
Ja tästä sais pienoisversiona hauskat vieheet ja kaasoille rannekukat!

Ensin ajattelin myös pionikimppua, vaikka pioni ei koskaan oo ollu erityisesti mun kukka. Mutta onhan se älyttömän kaunis! Ja millasia kimppuja siitä saa!

Kuva täältä.

Ehkä näitä kukka juttujakin ehtii tässä kahdessa vuodessa vielä muutamaan otteeseen pyörittelemään...
Ainoa mikä on varmaa, on se etten mä halua kimppua jonka floristi olis voinut tehdä valmiskimpuksi kaappiin odottamaan.
Mä haluan juuri mulle tehdyn kimpun, josta näkee että se on tehty just mulle.
Ei kaappiin odottamaan ketä vaan! :D

Lopuksi vielä muutama hauska, hulvaton ja erilainen kimppu:

Kuva täältä
Vähän blingiä elämään!

Kuva täälTodella erilainen "kimppu",
 ehkä jollekin metallialan morsiammelle?

Kuva täältä.
           Viuhkakimppu! Kuuman kesäpäivän pelastaja!
      (Kivasti voi leyhytellä kukat pitkin poikin!)

Kuva täältä.
  Hmmm. Nappikimppu. 
   Ehkä jollekin käsitöiden rakastajalle?

Kuva täältä.

 Viimeisenä sulkakimppu. Kenties lintubongarille?                                           

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sana on vapaa!