24. marraskuuta 2014

Hehkuva morsian.

Sain mahdollisuuden kokeilla heki sitten Suomen markkinoille tulleita Jamela ihonhoitotuotteita ja ajattelin nyt alustavasti valottaa kokeilujeni tuloksia ja mietteitä.

Mulla on perus hyvä iho, ei mitään isompia ongelmia. Talvisin ihoni on aika pintakuiva, muttei mitään niin erikoista etteikö Decubal pelastaisi. Toisinaan kuitenkin tulee tunne että iho on ihan samea ja veltto. Koska mä oon laiska on huono ihminen, en yleensä tee viikottain mitään naamioita vaan tarpeen mukaan. En myöskään omista mitään luottonaamiota, vaan käytän yleensä mitä sattuu. Tämä johtuu ehkä suurimmaksi osaksi siitä, etten mä oo koskaan kohdannut sellaista ihonhoitotuotetta joka olisi ylitse muiden. Paitsi tietenkin Lumenen Lift Touch puhdistusöljy, jonka valmistus kätevästi lopetettiin noin minuutti sen jälkeen kun mä keksin kuinka huippu tuote se on.

Sain siis kokeiltavakseni Jamelan tuotteista Papaija yönaamion, laventeli yönaamion sekä 24 karaatin kultakollageeni kasvonaamion ja silmänalusnaamioita.
Ensimmäisenä kokeilin silmänalusnaamioita, koska olen malttamaton ja niitä oli helpon kokeilla heti.

Silmänalusnaamiot ovat pehmeitä nestemäisiä tyynyjä, joiden käyttämäninen oli yllättävän helppoa, vaikka mä ensin asettelenkin ne aivan väärin päin. Mutta se nyt ehkä kertoo enemmän musta kuin tuotteesta.
Jamela lupaa tuotteen parantavan ihon rakennetta ja elastisuutta sekä kiinteyttävän ja palauttavan ihon kosteutta.
Mä ainakin haluan ajatella, ettei mulla oli vielä kauheasti ryppyjä, joten siihen en osaa sanoa mitään, mutta selvästi naamiot pehmensivät ihoa. Huomasin myös seuraavana päivänä, ettei meikki kadonnut silmien alta samallalailla kuin yleensä. Mikä oli ihan loistava juttu!
Tummia silmän alusiakaan mulla ei kauhein usein ole, mutta näiden pitäisi auttaa niihinkin!
Ajattelin itse satsata näihin ennen häitä. Vaikka yleensä sanotaan että sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta, niin kyllä mä väitän että stressin siitä naamasta ensimmäisenä näkee!



Samaan rahaan testasin myös papaija yönaamiota joka tuntui enemmän kuin oudolta. Oli oikeasti todella vaikea ajatus mennä nukkumaan, painaa pää tyynyyn vaikka naamarissa oli jotain mömmöä.
Aamulla en meinannut muistaa, että mulla oli se naamio, mutta nopea vilkaisu peiliin pelasti tilanteen. Nopea huuhtelu ja koko naama oli ihanan pehmeä.
Papaija yönaamion luvataan kirkastavan ihoa, tasoittavan sen väriä sekä ehkäisevän ryppyjä.
Mun naama on tosi epätasaisen värinen joten olisiko tässä se täsmätuote jolla pärjäisin läpi vuoden?

Mitään järisyttävää muutosta pehmeyden lisäksi, en huomannut ensimmäisen käyttö kerran jälkeen, mutta laitoin naamiota naamarii myös eilen illalla ja ajattelin raportoida teille myös pidempi aikaisemin käytön vaikutuksista.

Kultakollageeni naamio ja laventeli yönaamio multa on vielä testaamatta, mutta lupaan palata asiaan kunhan saan nekin testattua!
Luvassa on myös kultakollageeni silmänalusnaamioiden arvontaa, joten pysykäähän kanavalla!

Jos et jaksa odottaa arvontaan asti, voit käydä Jamelan nettisivuilta tilaamassa tuotteen samantien kotiisi ja käyttämällä koodia lukija14 saat -20% alennuksen kaikista tuotteista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sana on vapaa!