25. tammikuuta 2015

Kiehumispiste, saavutettu.

Nyt tekisi mieli räjähtää. Juosta metsään (tai vaikka keskelle tietä) ja huutaa sydämensä kyllyydestä.
Potkia puita ja kiviä (oikeasti tiettyjä ihmisiä, mutta vankilaan mulla ei oo nyt aikaa) ja riehua ihan huolella. En tietenkää tee mitään tällaista, vaan istun tässä sohvalla raivokkaasti näpytellen tätä tekstiä.

111 päivää häihin ja vielä viikko sitten minä urpo leijun sellaisella "kaikki menee hienosti kun meillä on homma ihan hanskassa"-pilvellä.
Viimeinen viikko on kuitenkin pudottanut mut tuolta pilveltä aika rankasti alas ja tällä hetkellä istun sellaisella "v#ttu että v#tuttaa ja tekis mieli hypätä mereen"-kivellä.

Asiat jotka vituttaa tällä hetkellä:
1. Meillä ei oo valokuvaajaa.
2. Meillä ei oo hääkakkua, eikä tietoa sen tekijästä
3. Meillä on tuhottomasti ihmisiä tavattavana, mutta ei ensimmäistäkään sovittua tapaamista.
4. Kaikki suunnittelut koskein koristelua junnaa, koska en tiedä minkä kokoisia juhlapaikan pöydät on.
5. Ihan kaikki.

Oon laittanut satatuhatta (tai no, ehkä yhekskyt tuhatta) sähköpostia valokuvaajille jotka saattais mahtua meidän budjettiin. Tää on vielä niin super kurjaa skeidashaissea, koska mä ymmärrän aivan täysin, että kuvaaminen on niiden duunia josta on niiden on saatava rahaa jotta ne voi elää.
Mutta kun me ollaan budjetoitu valokuvaajaan summa X, jolla meidän piti valokuvaaja saada, tuntuu tässä vaiheessa ylitsepääsettömän hankalalta saada sitä budjettia venymään.


Taidankin jatkaa sähköpostien lähettelyä suuntaan jos toiseen, ottaa toisen kupin kahvia ja jos mikään ei auta, niin mut löytää tosta vierestä metsästä. Se olen minä joka huudaan kiukkuani pihalle, ei tarvitse soittaa poliiseja.

3 kommenttia:

  1. Kysypä Vilja Haralalta! http://cargocollective.com/viljaharalahaat/Vilja-Harala

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tuhannesti vinkistä! Laitoin hänelle heti sähköpostia! :)

      Poista
  2. Meidän häihin on yli vuosi ja olin ajatellut, että kun hääpaikka on saatu lyötyä kiinni, niin kaikki muut asiat on sellaisia, että niihin voi palata myöhemmin..Niinsanotusti fiilistellä :)

    Nyt kun on seurannut muiden tulevien morsioiden häävalmisteluja olen tullut siihen tulokseen, että niiden valmistelujen kanssa ei voi missään nimessä "liian" aikaisessa. Eli toivottavasti suurinosa asioista on hoidettu ensi syksyyn mennessä, niin sit voisi ehkä vähän aikaa yrittää sitä fiilistelyä.. Tai ehtiihän sitä häiden jälkeenkin :D

    http://loveme-likeyoudo.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Sana on vapaa!