5. syyskuuta 2013

Long time, no wedding talk!

Oiskohan aika pistää tääkin blogi taas toimintakuntoon! Yritin vähän muokkailla blogin ulkonäköä, mutta eipä siitä kovin kummonen tullut. Olen surkea.

Surkeudesta huolimatta, ajattelin että ehkä on aika taas kirjoitella. Koko kesänä en oo ehinyt/jaksanut/viitsint miettiä hääjuttuja sen ihmeemmin. Tietenkin aina sillon tällöin hääjutut putkahtaa mieleen, mutta enpä ole jaksanut niistä intoutua.
Töissäkin ihmettelivät kun en ole puhunut aiheesta mitään.

Juhlapaikka on edelleen auki. Vaikka kovasti suunnittelin käyväni kesälomalla katselemassa erilaisia juhlapaikkoja, en saanut mitään aikaiseksi. Ärsyttää kyllä vähän koska olisin halunnut nähdä kaikki (tai mahdollisimman monen) juhlapaikan keväällä/kesällä. Sitten olis nähnyt "oikeasti" minkälainen juhlapaikka meille olis tulossa. Talvella kaikki peittyy aina lumeen, enkä halua mitään epämääräisiä yllätyksiä.

Juhlapaikkojen tarkastaminen ois tietenkin ollut helpompaa jos mulla olis ollut kesällä auto. Tai olis nyt.
Mutta päätin luopua autostani. Mulla menee julkisilla työmatkaan alle puol tuntia ja me asutaan alle 200 metrin päässä kolmesta ruokakaupasta. Tänne kulkee yöbussitkin ihan kiitettävästi. Ja koska mä oon peruslaiska luonne, mä en oo koskaan tällaista asiaa huomannut, ennen kuin luovuin autosta (ensin siis vain hetkellisesti, nyt jo lopullisesti).

Mulla ei oikeesti oo mitään ihmeellistä häihin liittyvä asiaa kerrottavana tai pohdittavana. 
Oikeastaan ainoa asia joka kesän aikana saatiin häiden osalta lyötyä lukkoon, on se ettei me aiota kutsua lapsia. 
Hieman harmittaa esimerkiks mun serkun lapsien osalta, koska ne mä ehdottomasti olisin halunnut meidän häihin, mutta tuumailtiin yhdessä että olis aika tylyä kutsua kaks lasta, ja sanoa muille että jättäkää lapset kotiin. Joten päädyttiin sitten siihen että ei lapsia ollenkaan.

Morsiusdieetti sujuu yhtä hyvin kun tähän asti, eli odottaa alkamistaan. Olen surkea.

Katotaan jos tää kirjottaminen ottais taas tuulta alleen ja inspirois mua jatkamaan suunnitteluja.

ps. me päätettiin skipata häämatka ja muuttaa häiden jälkeen vuodeks ulkomaille. Katotaan mitä tapahtuu. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sana on vapaa!