7. syyskuuta 2013

Jos kaiken vois saada...

Hitaan lauantai aamun kunniaksi ajattelin koota sekamelskan kaikista ihanista ideoista, ajatuksista, väreistä ja teemoista kuvien avulla. Jos ei tarvitsis miettiä että mitkä jutut sopii yhteen ja on "meidän näköisiä" mä haluaisin todennäköisesti ihan kaiken mahdollisen ja mahdottoman meidän häihin. 

Aivan järjetön ja aivan järjettömän ihana kakku!


                                                
Ihanan somat, mutta jotenkin tarpeeksi "kylmät" -ei siis liian lällyt ;) pöytänumerot!


Tällaisia kylttejä mä kyllä haluan oikeasti! Musta ois ihana jos juhlapaikka olis "täynnä" pieniä kylttejä, opasteita ja ohjeita juhlaväelle! Nää on musta hauskoja! :)


Jos Suomi ei olis niin Suomi ja sää niin arvaamaton ja aina kylmä, niin mä haluaisin kokonaan ulkohäät. En kuitenkaan oo valmis ottamaan sitä riskiä, että mun kaikki suunnitelmat kariutuu, koska ulkona sataa.


Meille ehdottomasti jotain tällasta! Rentoa, hauskaa! Ei mitään jäykistelyä ja pönöttämistä.


Älyttömän hauska! Voisin oikeasti harmita meille tällasia kaiveruksia, eipähän pääsis Andy sormuksesta kurkkimaan hääpäivää ;)


Ihana kuvausidea, joka vaatis morsiusdieetin aloittamista asap. Aikasemmin mä en oo innostunut noista kengänpohja teksteistä, mutta tää on jotenkin kiva.


.                                                         Kylttejä ja ohjeita juhlatilaan!
                                           Aivan mahtava, meille näitä todennäköisesti tulee
                                           ja juurikin englanninkielellä, suomi on niin kankea kieli.


Tää väri yhdistelä on vaan ihana. Edelleen ;)


Nätti kakku teemväreissä, ei kuitenkaan ehkä meidän tyylinen.
Meidän hääkakku tullaan tilaamaan Gagusta, suosittelen kaikille (Gagusta lisää juttua myöhemmin).


Hauska riikinkukko viehe.
 Kuten kaikki muutkin kukkahommat, vieheet aiheuttaa mulle päänvaivaa.
Periaatteessa mä haluaisin vihreät vieheet kaikille, mutta mistä näistä tietää?


Nätit (mutta ei taaskaan meidän tyyliset) kutsukortit. 
Miksei kaikkea voi saada? Miks pitää valita
vain yks kutsukortti? :D


Hääkengät. Nam!
Mä en todennäköisesti tuu haluamaan perusvalkeita "hääkenkiä" vaan jotain vähän erilaista.
Mitä se "erilainen" tarkottaa, en tiedä.



Ulkovihkiminen. Iiihana!
Meidäthän vihitään maistraatissa perjantaina ja juhlat järjestetään lauantaina.
Juhlat kuitenkaan alkaa vihkimisella, jonka mä niiin kovasti tahtoisin tapahtuvan ulkona!
Tässähän on nähty äärettömästi vaivaa tän mestan koristeluun, mutta mä ajattelin päästä vähän helpommalla.

Heti kun aloin päivittämään blogia ahkerammin, löytyi mun hääinto taas jostain kummasti!

Ps. Kaikki kuvat Pinterestistä!

Pps. Onko muilla tulevilla morsmaikuilla tai jo rouviintuneilla blogosfäärin ihmisillä jäänyt joku idea tai ajatus jonka ehdottomasti olisi halunnut häissään toteuttaa, mutta jostain syystä se jäi toteuttamatta?
Mikä? Miksi jäi toteuttamatta? Harmittaako vieläkin? Vai pääsitkö asiasta yli? ;)


2 kommenttia:

  1. Meillä on siviilivihkiminen juhlapaikalla ulkona, joten meilläkin aika paljon mietittää tuo, että mitä jos sataa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama homma! Meillä on häät toukokuussa joka on vähän epävakaa kuukausi säiden suhteen! Esim tänä vuonna toukokuussa oli jo ihan kesäistä, mutta mistä sitä tietää millaista sitä on sitten -15...
      Ollaankin etsimässä juhlapaikkaa jossa sateen yllättäessä seremonian voi järjestää myös sisällä.
      Tämä tietenkin vaikeuttaa juhlapaikan löytämistä, entisestään :D

      Poista

Sana on vapaa!