21. syyskuuta 2013

Ebay, uhka vai mahdollisuus?

Ebay, jokaisen morsiamen paras ystävä?
Itse oon ainakin mennyt totaalisen sekasin koko ebaysta.
En oo aikasemmin sieltä tilannut mitään ja nyt tuntuu etten muuta teekkään kun tilaile sieltä tavaraa.
Jos tätä jatkuu seuraavat 601 päivää! (kohta alle 600 päivää häihin, kiirettä pukkaa!) niin meidän tarvii varmaan vuokrata joku varasto kaikelle tälle krääsälle!

Pusseja karkkibuffettiin, tilasin sinisiä, vihreitä ja harmaita.
Hintaa tais tulla kaikille yhteensä 6-7€.
6mm nauhoja, en tiedä mihin, johonkin koristeluun? :D
Näitäkin tilasin sinistä, vihreää ja harmaata.
Yhteensä hintaa ehkä 4€.
Isälle tilasin tällaiset kalvosinnapit, ajattelin antaa nämä samalla kun pyydän isää saattamaan mut alttarille.
Ensimmäinen myönnytys. Alunperinhän en halunnut että kukaan mua saattelee mihinkään.
Ajattelin kuitenkin, etten voi viedä isältä sitä kunniaa, joten nielen omani!
Hintaa näillä vissiin alle 10€
Ihania raita pillejä! Ja näitäkin sinisinä, vihreinä ja harmaina!
Hintaa yhteensä vissiin7-10€?
Ostoskori mulla on ebayssa tälläkin hetkellä täynnä kaikenlaista, odottamassa maksua ja varmistusta. Ja paljon muutakin kun nämä on tullut jo tilattua, mutta paljastellaan niitä myöhemmin :)

Mitä kaikkea te muut olette tilanneet ebaysta? Onko kaikki mennyt hyvin? Jos ei, mitä tapahtui?
Kertokaa kokemuksianne :)


8 kommenttia:

  1. Täälläkin on tilattu paperipusseja ja paperipillejä ebaystä. Ihan hulluksihan siellä tulee. :D Olen myös tilannut yhtä jos toista Etsystä. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon yrittänyt tutustua tohon etsyyn ja kaikkea ihanaahan sieltä löytyy, mutta tuntuu että jotkut tavarat on ihan älyttömän hintasia siellä? Onkohan musta vaan tullu pihi ebayn myötä? :D

      Poista
  2. Kyllä, täälläkin yksi Ebayrohmu. Mitä tahansa meinaankaan ostaa, tajuan aina nykyään katsoa saako sen Ebaysta halvemmalla. Toimitusajat meinaavat usein olla vaan hirmuisen pitkiä, mutta oppiipahaan kerrankin tekemään jotain ajoissa! Lisäksi olohan on kuin pikkulapsella jouluna kun postista vaan satelee paketteja joiden sisältöäkään ei enää muista :D

    (edellinen kommentti tuli vahingossa "roskapostiosoitteellani", kokeillaas uusiksi tällä :D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä innolla odottelenkin että kauan menee että paketit tulee ja sitä ilakointia mikä syntyy kun ne sit vihdoin tulee! :)
      Ajattelin just tossa tänään aamusella että onneks alotin tilailun jo nyt ettei tarvii sitten paria viikkoa ennen häitä panikoida että ehtiikö tavarat saapua :)

      Poista
  3. Mä en oo Ebayhin vielä hurahtanut, mutta Etsyyn sitäkin enemmän!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis kaikki ebay uskovaiset kehuu myös tota etsyä, oonko mä ainoo jonka mielestä siellä on sikahintasia juttuja? Ehkä mä en osaa käyttää sitä :D

      Poista
    2. riippuu varmaan mitä sieltä hakee. Oon tosi edullisiakin juttuja löytänyt sieltä ;)

      Poista
  4. Mä oon kanssa hurahtanu Ebayhin, nyt oon jo vähän rajottanu, kun yhessä vaihees paketteja tuli kymmeniä viikossa ja melkein jo hävetti ravata kokoajan niitä postista hakea :D Kerran ei tullut sieltä kaikkia tilaamiani kalvosinnappeja, 3 paria tilasin ja vain yhdet tuli. Otin paypalin kautta myyjään yhteyttä ja he pahoittelivat kovasti erehdystä ja laittoivat loputkin kalvosinnapit tulemaan :) Etsyyn en oo hurahtanu, ebayn jälkeen tuntuu kalliilta hinnat :/ kivoja juttuja siellä on mutta en ole raaskinut tilata :D

    VastaaPoista

Sana on vapaa!