5. syyskuuta 2013

Sulhasen uudet vaatteet.

Kirjoitettuani etten ole miettinyt mitään hääjuttuja tajusin että olenhan. Olen myös tehnyt paljon päätöksiä (jep, just niitä. Päätöksiä.) häiden suhteen.
Oon alkanut kallistumaan Andyn ajatusmaailmaa kohden mitä tulee häiden tunnelmaan.

Kuva täältä.

Mä haluan rennot, iisit, kivat ja hauskat häät. Rennot.
Aikasemmin mä yhdistin rennon verkkareihin ja tölkkikaljaan (meidän häihin kyllä tulee todennäkösesti tölkkikaljaa) mutta pinterestiä selatessani tajusin et rennot häät on just ne mitä mä haluan. Ja ei mä en halua verkkarihäitä.

Pinterest.

Oon ihan rakastunut tähän rentoon tyyliin miehille! Ei mustaa pukua, ei edes puvun takkia, ja HENKSELIT.
Ja lenkkarit. <3
Mä tykkään myös näistä väreistä mitä tässä on. Harmaa, sininen, valkonen ja vaaleensininen toimii tässä tosi upeesti. Ehkä mä alan kohta taas vatvomaan meidän teemavärejä....

Pinterest.
Jos harmaa on liian "laid back" tää toimii musta upeesti myös mustalla liivillä. Ainoa mitä mä oon miettinyt on se, miten mä saan ympättyä tähän jo valmiiks täydelliseen asuun meidän teemavärit? Vieheillä? En todellakaan aio pakottaa ketään käyttämään limen vihreetä skragaa ja tummansininen skraga tuskin toimii mustan liivin kanssa.
Tummansininen liivi, valkonen paita ja limen vihreä viehe? Kenties.

Pinterest.
Ilman puvun takkia ja oikean värisellä vieheellä (yritän kovasti kuvitella tätä päässäni) tää vois oikeasti toimia aika kivasti.
Ja toi rusetti. Loveit! Mutta vaan teoriassa, käytännössä mä en koskaan sais Andya laittamaan mirriä kaulaan.

Mitä teidän muiden miehet pukee päälleen? Tai jos olet mies, niin mitä sulla oli päällä häissäs?
Onko miehet edes kiinnostuneita hääpäivänsä pukeutumisesta? Vai laittaako sulhanen aina sen värisen liivin/liinan/vieheen kun morsian käskee?
Kysyn koska oikeasti kiinnostaa! Andy ei ikimaailmassa suostuis puoliinkaan niistä ideoista joita mulla on ollut.
Ihan aluksi mä olin varma että haluan Andylle saketin. En todellakaan tiedä olisko se suostunut. Mustaan pukuun se olis periaatteessa voinut suostua, mutta hääpäivänään? En tiedä, mutta en usko.


2 kommenttia:

  1. Meillä sulholle ei tule suosittua sakettia tai bonjour-pukua. Ihan tavallinen slimfit puku hommataan ja nuorekasta ilmettä haetaan. Tällä hetkellä kiikarissa Tom Ford (ainoastaan Lontooseen pitäisi mennä se ostamaan) tai Tiger of Swedenin puku. Sulhon pukeutuminen on meillä yhtä tärkeää kuin morsiammenkin. Panostetaan yhtä suurella rahamäärällä ja ajatuksella :) Ainut erotus on se, että miehelle on helpompi löytää puku sillä mikä tahansa puku näyttää yleensä miehen päällä uskomattoman hyvältä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla että muitakin "traditioita tyylillä vastustavia" löytyy! :D
      Musta saketti tai bonjour puku vaatii kantajaltaan tosi paljon, ja ihmisellä joka ei yleensä käytä sen tyyppisiä vaatteita, vaan liikkuu kaupungilla lähinnä farkuissa ja t-paidassa, se saattaa äkkiseltään vaikuttaa kornilta.
      Puku sopii kaikille, mutta jos omaa miehen, joka omaa sellaisen varren johon slim fit puku sopii, olen ehdottomasti sen kannalla! Upea kokonaisuus.
      Meillä ihan selvästi satsataan kyllä mun vaatetukseen enemmän, ainakin rahallisesti, mutta ajatuksen tasolla oon kyllä uhrannut enemmän aikaa kaasojen, bm:ien ja sulhon pukeutumiseen kun omaan pukuun :D

      Poista

Sana on vapaa!