28. syyskuuta 2013

Ooh, blogini on haastettu!

Ensimmäinen haaste! Wau!

Säännöt
Haastettu:
-kertoo 11 asiaa itsestään
-vastaa 11 kysymykseen
-keksii itse 11 kysymystä
-haastaa 11 bloggaajaa (joilla on alle 200 lukijaa)

Ei muuta kun vastailemaan siis...


11 asiaa minusta:

1. Mä oon töissä päiväkodissa, lapset diggaa musta ja mä lapsista.

2. Tän vuoden kevääseen asti mä oon ollut täysin addiktoitunu... yksityisautoiluun. Menin autolla joka paikkaan. Lähikauppaankin. Johon kävelee 4 minuuttia. Jos mun auto oli huollossa, mä vuokrasin auton, vaikka en oikeasti ois tarvinnut sitä mihinkään. Viime keväänä kuitenkin luovuin autosta ja kaiho yksityisautoiluun iskee ani harvoin.

3. Mulla on yksi tatuointi; ruusu olkapäässä. Mun äidillä oli samanlainen.

4. Mä inhoon askartelua, mikä onkin mun ammatissa kätevää. Mutta en vaan pidä näpertelystä. Tai ehkä voisin pitääkin jos en olis siinä niin surkea.

5. Mun unentarve on aika vähäistä. Viikonloppu aamuisinkin mä herään yleensä seiskan pintaan. Kankkus aamuina (joita onneks nykyään on aika harvoin) mä herään aina tosi aikasin. Mä nukun ehkä 6 tuntia yössä ja vaikka oisin nukkunu vaan 4 tuntia, mä voin olla ihan pirteä koko päivän.

6. Mä oon täysin projekti-ihminen. Innostun jostain asiasta ja keskityn täysin siihen. Kunnes mun mielenkiinto lopahtaa.

7. Mä tylsistyn helposti. En ikinä uskalla alottaa mitään harrastusta missä tarttis käydä esim kerran viikossa tunneilla, koska mua pelottaa ettei mua parin ekan viikon jälkeen enää kiinnosta mennä sinne.

8. Mä en pidä itseäni kovinkaan kyynelehtivänä tyyppiväni (on mullakin hetkeni yksin pimeässä ;) mutta noin muuten en kauheasti pillittele. Kuitenkin kun mietin kaikkia hääjuttuja, mä huomaan usein että mun tekis mieli alkaa vollottaa. Kamalaa.

9. Mä en oo kovin hyvä laittamaan ruokaa. Tai siis mä en jaksa keskittyä siihen. Yleensä pilaan kaikki ruoat just sillä, että unohdan ne uuniin tai hellalle, tai muuten vaan mun keskittyminen herpaantuu ja laitan sokerin sijasta suolaa ja päin vastoin. Onneks oon menossa naimisiin kokin kanssa.

10. Meillä on koira, Nella. Mutta mä en oo yhtään koira ihminen. Älkää ymmärtäkö väärin, mä pidän koirista, varsinkin omastani. Mutta mä miellän itseni enemmän koiran omistajaks kun koira ihmiseks. Mua ei kiinnosta jaaritella koirajutuista aamusta iltaan, mutta silti musta on ihana omistaa koira.

11. Mulla psykosomaattinen laktoosi-intoleranssi. Tää on mun oma diagnoosi :D


11 kysymystä minulle

  1. Minkälainen on unelmiesi hääpäivä?

    Aurinkoinen, iloinen, onnellinen ja onnistunut. Jos vierailla on hauskaa, meillä on hauskaa ja loppu tulos on se että me ollaan naimisissa, niin päivä on ollut täydellinen.
  2. Kuinka isot häät järjestätte?

    Hmmm. Ei isot muttei pienetkään. Vieraita tulee n. 60, tarjolla on ruokaa, juomaa ja kakkua. Ja kai siellä tanssitaankin. Vähä pitää olla lambadaa. Rahaa palaa reilu 10 000.
  3. Mikä on parisuhteenne muistettavin hetki, jos kosintaa ei lasketa tähän?

    Kamalan vaikee kysymys :D mä vastaan ensitreffit. Just pari päivää sitten puhuttiin meidän vuosipäivistä, joista ei kumpikaan muistettu kun yks, kolmen vuoden takaa.
  4. Sulhosi 3 komeinta piirrettä?

    Silmät, pohkeet ja kaunis avovaimo/kihlattu.
  5. Minkälaista huomenlahjaa itse toivoisit?

    No en oo kyllä ees miettinyt. En tiiä haluunko mitään :D Marc Jacobsin uuden käsilaukun? Michael Korsin kellon? Pitää miettiä.
  6. Missä vietätte häitä edeltävän yönne? Entäpä hääyönne?

    Tää(kin) on vielä hieman auki, mutta häitä edeltävä yö vietetään erillään. Todennäköisesti niin että mä oon kaasojen kanssa meillä ja Andy on bestmaniensa kanssa... jossain?
    Mä oon myös leikitelly ajatuksella että oltais erillään koko häiden alus viikko. Avioliittohan me solmitaan jo perjantaina maistraatissa ja juhlat on vasta lauantaina.

    Hääyöstäkään en osaa sanoa mitään. Ehkä hotellissa? Tai sitten ei. Jos mennään hotelliin mä haluan lähteä sieltä vasta maanantaina :D
  7. Mihin rakastuit sulhasessasi?

    Niin moneen asiaan. Siihen että se on (meinasin kirjottaa oli :D) niin huomioon ottava ja ajattelevainen. Sekä kiltti ja rauhallinen. Itsehän olen välillä kärsimätön pikku piru, joten meidän tapauksessa vastakohdat täydentää toisiaan.
  8. Onko sinulle tulossa häätuoksu? Tiedätkö jo mikä? Entä miksi juuri se?

    Ooh-lalaa, en oo ees miettinyt. Jos pitää nyt lonkalta heittää jotain, niin aion sanoa että Armanin Diamonds. Mä sain kyseistä tuoksua Andyltä joululahjaks meidän ensimmäisenä yhteisenä jouluna.
  9. Mitkä ovat top3 suosikki hääblogiasi?

    Apua! Mun on pakko myöntää että mä en lue hääblogeja silleen "nyt seuraan tätä blogia silmät kiiluen!", vaan mä selailen tuhannesti eri blogeja ja etsin sieltä itselleni inspiraatiota. Mutta eniten viime aikoina on varmaan tullut luettua:
    Minimi budjetillaPitsiniekan hääblogi ja Elämäni päivä
  10. Kauanko häihinne on aikaa vielä? Onko hommat hallussa?

    Häihin on vielä 595 päivää. Homma on niin hallussa ku se voi olla :D
  11. Aiotteko lähteä heti häiden jälkeen häämatkalle? Nimeä unelmien kohteet rannalla ja kaupungissa.

    Tällä hetkellä meidän master plan on muuttaa häitä seuraavana syksynä vuodeks ulkomaille, joten varsinaista häämatkaa ei sen lisäks olla suunnittelemassa.
    Muuttoa suunnitellaan tällä hetkellä Espanjaan, Portugaliin tai ehkä Saksaan.

Linkitä vielä jokin teille kahdelle merkityksellinen musiikkikappale.


11 kysymystä minulta:

1. Missä tapasitte tulevan aviomiehen kanssa?

2. Millainen kosinta? (jos siis kosinta on jo tapahtunut, jos ei, millaista toivoisit?)

3. Mikä on mielestäsi parisuhteessa vaikeinta?

4. Suurin ongelma hääsuunnittelussa (tähän asti)?

5. Mitä toivotte häälahjaksi?

6. Kuvaile häitäsi viidellä sanalla? 

7. Otatko miehesi sukunimen? Ottaako miehesi sinun? Yhdistelmä? Miksi?

8. Lapselliset vai lapsettomat häät? Miksi?

9. Teemavärinne ja miksi valitsitte ne?

10. Osallistuuko sulho hääsuunnitteluihin? Miten?

11. Mitä odotat kaasoiltasi?


11 haastettavaa blogia:











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sana on vapaa!